اعلام تمدید ثبت‌نام در چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در کردستان
کد خبر: 4064126
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

اعلام تمدید ثبت‌نام در چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در کردستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از تمدید مهلت ثبت‌نام در چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف خبر داد و گفت: در این راستا متقاضیان در رشته‌های معارفی تا 10 تیرماه و رشته‌های آوایی و جمعی تا 30 خردادماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: ثبت‌نام برای حضور در چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن برای رشته‌های معارفی تا 10 تیرماه و رشته‌های آوایی و جمعی تا 30 خردادماه تمدید شد.

‌وی افزود: علاقمندان به شرکت در چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف برای ثبت‌نام خود تا پایان این تاریخ می‌توانند از طریق سامانه www.quraniran.ir اقدام کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از ثبت‌نام ۴۰۵ نفر از فعالان قرآنی کردستان در چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف خبر داد و افزود: استقبال فعالان قرآن کردستانی از این دوره از مسابقات سراسری قرآن تاکنون چشمگیر بوده و نسبت به سال قبل رشد داشته است.

وی بیان کرد: این دوره از مسابقات قرآن در رشته‌های حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء (مرحله شهرستانی و استانی)، حفظ پنج جزء (مرحله شهرستانی و استانی)، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، تفسیر عمومی قرآن کریم، اذان، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی، ترجمه نهج‌البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کاروند یادآور شد: در این دوره برای اولین بار رشته‌های نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و مدیحه‌سرایی و همخوانی در دو بخش بانوان و آقایان به مسابقات اضافه شده است.

گفتنی است؛ متقاضیان به‌طور هم‌زمان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در یکی از رشته‌های انفرادی آوایی قرائت تحقیق و ترتیل و یکی از رشته‌های تفسیر قرآن کریم اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha