آغاز ترم تابستان مؤسسه قرآنی «رضوان‌الصالحین» سنندج
کد خبر: 4064990
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

آغاز ترم تابستان مؤسسه قرآنی «رضوان‌الصالحین» سنندج

مدیر مؤسسه قرآنی «رضوان‌الصالحین» سنندج از آغاز ترم تابستان کلاس‌های قرآن در رشته‌های مختلف این مؤسسه خبر داد و گفت: کلاس‌های قرآنی این مؤسسه در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

شهلا حسین‌پناهی، مدیر مؤسسه قرآنی رضوان‌الصالحین سنندج

شهلا حسین‌پناهی، مدیر مؤسسه قرآنی «رضوان‌الصالحین» سنندج در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: از اول تیرماه کلاس‌های حضوری این مؤسسه برای علاقه‌مندان به کلاس‌های قرآنی آغاز می‌شود.

وی افزود: کلاس‌های این مؤسسه در دو نوبت صبح و عصر با حضور اساتید مجرب مؤسسه و به صورت حضوری برگزار خواهد شد. در این راستا و با توجه به استقبال قرآن‌آموزان کلاس‌های قرآن رشته حفظ در دو رده سنی خردسالان و بزرگسالان در این مؤسسه برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه قرآنی «رضوان‌الصالحین» سنندج بیان کرد: رشته‌های روخوانی و روانخوانی، آموزش حفظ قرآن، آموزش تجوید، آموزش دوره تربیت معلم قرآن سطح ۱و۲، آموزش صرف و نحو و آموزش مکالمه عربی در این مؤسسه تدریس خواهد شد.

وی ادامه داد: با مجوز اداره تبلیغات اسلامی کلاس‌های رشته تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن در این مؤسسه قرآنی برگزار می‌شود که با توجه به استقبال قرآن‌آموزان از اول تیرماه همزمان با کلاس‌های مؤسسه، آموزش تربیت مربی نیز آغاز می‌شود.

حسین‌پناهی با اشاره به اینکه شناسایی و تربیت استعدادهای تدریس مهم‌ترین هدف برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن است، افزود: تعميم روش‌های بديع و انتقال مهارت‌های تدريس يكپارچه و نظام‌مند قرائت قرآن كريم و تکمیل حلقه‌های آموزشی در راستای زمينه‌سازی و اجرای نظام جامع و هماهنگ آموزش قرآن کریم از دیگر اهداف برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن کریم است.

وی به برگزاری کلاس‌های آموزش نقاشی بزرگسالان و خردسالان، آموزش چرتکه و کلاس‌های درسی تقویتی و رفع اشکال ابتدایی تا دانشگاه را از دیگر بخش‌های فعالیت این مؤسسه قرآنی ذکر کرد و اظهار کرد: کلاس‌های تجوید فقط ویژه بزرگسالان خواهد بود.

حسین‌پناهی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به دفتر آموزشگاه واقع در چهارراه ژاندارمری، کوچه ژاله، جنب مرکز ایرانسل، رو به روی آژانس ندا مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۰۹۱۸۹۷۷۵۹۰۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha