دوره آموزش خبرنگاری در جهاددانشگاهی کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4065109
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷

دوره آموزش خبرنگاری در جهاددانشگاهی کردستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از برگزاری دوره آموزش خبرنگاری ویژه دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی کردستان در سالن اندیشه سینما بهمن سنندج در حال برگزاری است.

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان در گفت‌و ‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با توجه به اهمیت اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه آشنایی قشر دانشجو با فعالیت در عرصه رسانه‌ها و ارتقای سواد رسانه‌ای این قشر فرهیخته از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: در این راستا واحد فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان هر ساله دوره‌های خبرنگاری را برای اقشار مختلف به ویژه در سطح دانشگاه‌های استان را برگزار خواهد کرد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از برگزاری دوره آموزش خبرنگاری ویژه دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان خبر داد و بیان کرد: این دوره آموزشی به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی کردستان در سالن اندیشه سینما بهمن سنندج در حال برگزاری است.

وی افزود: این دوره آموزشی با حضور شیروان یاری، از اساتید مجرب استان کردستان در حوزه روزنامه‌نگاری به مدت شش جلسه آموزشی دو ساعته برگزار می‌شود.

آوج یادآور شد: در پایان این دوره آموزشی یک آزمون نهایی از شرکت‌کنندگان در دوره برگزار خواهد شد و نفرات برگزیده این دوره آموزشی برای گذراندن دوره کارورزی با خبرگزاری ایسنا و ایکنا همکاری خواهند کرد که در صورت داشتن استعداد لازم در این خبرگزاری‌های به عنوان خبرنگار فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha