ثبت‌نام 520 نفر کردستانی در چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف
کد خبر: 4065362
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

ثبت‌نام 520 نفر کردستانی در چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به اینکه ثبت‌نام چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف از 21 ادریبهشت‌ماه آغاز شده و تا 30 خردادماه تمدید شد، گفت: در این دوره از مسابقات تاکنون 520 نفر از فعالان قرآنی کردستان ثبت‌نام کردند.

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف آمارگرایی اهمیت چندانی ندارد و بیشتر کیفی برگزار شدن مسابقات در دستور کار اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف از 21 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا 30 خردادماه تمدید شد، گفت: در این دوره از مسابقات تاکنون 520 نفر از فعالان قرآنی استان کردستان ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان به برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در تیرماه سال جاری خبر داد و بیان کرد: بخش معارفی این دوره از مسابقات قرآنی نیز مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در سه حوزه امتحانی سنندج، قروه و سقز برگزار خواهد شد، افزود: در صورت افزایش تعداد شرکت‌کنندگان شهرستان مریوان و سروآباد یک حوزه امتحانی در مریوان نیز خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام کاروند به زمان ضبط صدای رشته‌های دعاخوانی، اذان، مدیحه سرایی و همخوانی قرآن چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اشاره کرد و یادآور شد: اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان از 23 مردادماه تا 31 شهریورماه فرصت دارد فایل صوتی شرکت‌کنندگان را به تهران ارسال کند.

انتهای پیام
captcha