امانت‌دهی کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سفر
کد خبر: 4065540
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳

امانت‌دهی کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سفر

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: کودکان و نوجوانان عضو هر یک از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیگر کتابخانه‌های کانون در سراسر کشور نیز می‌توانند کتاب به امانت بگیرند.

حمیدرضا گوهری، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، حمیدرضا گوهری، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان اظهار کرد: بر اساس طرح جدیدی که به پیشنهاد معاونت فرهنگی کانون از ابتدای تیرماه در بیش از هزار مرکز کانون در سراسر ایران اجرا می‌شود، هر کودک و نوجوان عضو کانون جدا از اینکه عضو چه مرکزی در چه نقطه از کشور است، می‌تواند با استفاده از شماره ملی خود به یکی از مرکز کانون مراجعه و کتاب به امانت ببرد.

وی افزود: این طرح با هدف تشویق کودکان به مطالعه کتاب به ویژه در هنگام سفر یا روزهای تابستان که برخی از کودکان و نوجوانان به شهر زادگاه خود یا والدین‌شان می‌روند اجرا می‌شود تا بچه‌ها بتوانند از روزهای تعطیل و سفر خود نیز برای مطالعه بیشتر و استفاده از خدمات فرهنگی کانون استفاده کنند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان یادآور شد: اعضای کانون باید کتاب‌ها را پس از مطالعه به همان کتابخانه‌ای تحویل دهند که از آن امانت گرفته‌اند.

انتهای پیام
captcha