اعلام برنامه‌های بزرگداشت هفته قوه قضائیه در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4065667
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

اعلام برنامه‌های بزرگداشت هفته قوه قضائیه در خراسان‌جنوبی

رئیس‌کل دادگستری خراسان‌جنوبی گفت: در هفته قوه قضائیه بی‌شک از واحدهای تولیدی و کارخانه‌های دارای مشکل بازدید خواهیم داد تا در حد مقدورات قانونی و در حیطه وظایف قوه قضائیه و دادگستری بتوانیم رفع مشکل داشته باشیم.

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد، رئیس‌کل دادگستری خراسان‌جنوبی، امروز، 31 خردادماه در نشست خبری شورای قضایی استان خراسان‌جنوبی به‌مناسبت هفته قوه قضائیه، بیان کرد: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، دیدار عمومی برخی از دادستان‌ها و مدیران دادگستری خراسان‌جنوبی با مردم، عطرافشانی مزار شهدا و بازدید قضات از زندان‌های سطح استان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته قوه قضائیه است.

وی افزود: حضور در منازل برخی از شهدا و تکریم خانواده‌ها، برپایی میز خدمت با همکاری ستاد نماز جمعه در محل برپایی نماز جمعه، بازدید از کارخانه‌ها و مراکز تولیدی، برگزاری مجمع سالیانه انجمن حمایت از زندانیان و آزادسازی نمادین چند نفر از زندانیان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته است.

رئیس‌کل دادگستری خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در دو سال اخیر رهبر معظم انقلاب به موضوع جهاد تبیین توجه ویژه داشته‌اند تا خدمات انقلاب اسلامی برای نسل جدید بیان شود.

موحدی‌راد بیان کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته تعداد مددجویان کانون اصلاح و تربیت خراسان‌جنوبی گاه به صفر می‌رسد و در حال حاضر تنها پنج مددجو در این کانون وجود دارند که امیدواریم بتوانیم در همین هفته قوه قضائیه تعیین تکلیف کنیم.

وی با بیان اینکه در هفته قوه قضائیه بی‌شک از واحدهای تولیدی و کارخانه‌های دارای مشکل بازدید خواهیم داد تا در حد مقدورات قانونی و در حیطه وظایف قوه قضائیه و دادگستری بتوانیم رفع مشکل داشته باشیم، یادآور شد: یکی از دغدغه‌هایی که در گذشته در حوزه مبارزه با مواد مخدر حائز اهمیت بوده است بحث کمپ ترک اعتیاد موضوع ماده ۱۶ تا نیمه تیرماه تعیین تکلیف شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام
captcha