تعهد و مسئولیت‌پذیری در کار فرهنگی نیازمند فضیلت‌های انسانی و دینی است
کد خبر: 4065809
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵

تعهد و مسئولیت‌پذیری در کار فرهنگی نیازمند فضیلت‌های انسانی و دینی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به اصول اساسی نظام جمهوری اسلامی در امور فرهنگی گفت: اصول اساسی و اولویت کاری ما بر اساس سه اصل اسلام، انقلاب و اخلاق بنا نهاده شده است، تعهد و مسئولیت‌پذیری در کار فرهنگی نیاز به اخلاق و فضیلت‌های انسانی و دینی دارد.

علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان شامگاه گذشته، 30 خردادماه در جلسه شورای اداری کارکنان شهرستان سنندج اظهار کرد: ما در جایگاه سیاست‌گذاری و تصمیم‌سازی فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی لازم است، یکرنگی و صداقت را سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

وی افزود: ما به عنوان متولی فرهنگ ناب و اصیل کردستان، پیش از هر چیزی پایبندی به این فرهنگ را در همه امورات خویش مدنظر قرار دهیم و این فرهنگ را در برخورد با ارباب رجوع ساری و جاری کنیم، روی خوش و زبان خوش را در همه عرصه‌ها با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه و فعالان قرآنی سرلوحه قرار دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: کار فرهنگی عمیق و تأثیرگذار نیاز به ملزوماتی دارد در ابتدا همدلی متولیان امر و کنار گذاشتن اختلافات در عرصه کار و فعالیت فرهنگی و هنری جزو اولویت‌های کاری باشد.

وی با اشاره به اصول اساسی نظام جمهوری اسلامی در امور فرهنگی ادامه داد: اصول اساسی و اولویت کاری ما بر اساس سه اصل اسلام، انقلاب و اخلاق بنا نهاده شده است، تعهد و مسئولیت‌پذیری در کار فرهنگی نیاز به اخلاق و فضیلت‌های انسانی و دینی دارد.

دریایی افزود: ما از نقدهای سازنده استقبال می‌کنیم، در همه امورات ادارای از مشورت بی‌نیاز نخواهیم بود، سعی خواهیم کرد در همه امور با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه مشورت‌های لازم را مدنظر قرار دهیم.

وی بیان کرد: ما همه خادم مردم به ویژه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی هستیم و باید در حفاظت از اموال اداره ساعی و کوشا باشیم و گفتمان مدیریت ما براساس رفتار علوی و دینی تعریف خواهد شد، مدیریت از بالا را اعمال نخواهیم کرد، سعی خواهیم کرد در همه رفتارهای انسانی و مراودات کاری اخلاق حسنه را سرلوحه قرار دهیم.

مدیرکل فرهنگ‌و‌ارشاد اسلامی استان کردستان ضمن قدردانی از همکاری همه کارکنان اداره کل و ادارات شهرستانی در مدت این سه ماهه یادآور شد: تلاش‌های خوبی در این مدت سه ماهه انجام گرفته ولی کافی نیست، همه بایستی فعالانه به مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر با روی گشاده و برخوردی انسانی رسیدگی کنند.

انتهای پیام
captcha