وضعیت فرهنگی کردستان نیازمند کار جهادی است
کد خبر: 4067115
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴

وضعیت فرهنگی کردستان نیازمند کار جهادی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه بدون تعارف وضعیت فرهنگی در جغرافیای استان مطلوب نیست، گفت: انجام کار و فعالیت در این شرایط مهم‌ترین کار فرهنگی است چراکه دوران سخنرانی کردن گذشته و نیازمند کار جهادی در این حوزه هستیم.

مهدی رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، مهدی رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان شامگاه گذشته، ششم تیرماه در یکصدوسیزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان با اشاره به اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی فرهنگ، به معنای هوایی است که ما تنفس می‌کنیم، اظهار کرد: اهمیت مسئله حوزه فرهنگ به حدی است که باید همه مسئولان خود را متولی این حوزه بدانند.

وی با بیان اینکه بدون تعارف وضعیت فرهنگی در جغرافیای استان مطلوب نیست، افزود: انجام کار و فعالیت در این شرایط مهم‌ترین کار فرهنگی است چراکه دوران سخنرانی کردن گذشته و نیازمند کار جهادی در این حوزه هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه در دهه پنجم انقلاب اسلامی محور بیانیه گام دوم انقلاب حرکت به سمت تمدن شکوهمند انقلاب اسلامی است، بیان کرد: این بیانیه به باورهای دینی و ظرفیت جوانان توجه ویژه‌ای داشته و موجبات حل مشکلات و ارتقای فرهنگ جامعه را فراهم خواهد کرد.

وی با تأکید بر ضرورت تقویت اعتماد اجتماعی و دوری از کار کاریکاتور کردن افزود: باید برای تحقق این اهداف کارگروه‌های تخصصی در استان تشکیل داده و از برگزاری جلسات فاصله بگیریم.

رمضانی برخی از مشکلات کنونی را ناشی از عدم هماهنگی دستگاه‌ها در استان دانست و اظهار کرد: چهار دهه از انقلاب گذشته هنوز مشق مدیریت را به صورت ضعیف پیش برده و همچنان به جای ارائه راهکار، دنبال طرح مشکلات هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تأکید بر اینکه در حال حاضر فعالیت‌های فرهنگی به همه امور ارجحیت دارد، یادآور شد: از تشریفات و کلیشه‌گویی فاصله بگیریم چراکه بهترین کار در این شرایط کنونی برای خانواده‌های معظم شهدا و هم اقشار مختلف مردم کار کردن است.

انتهای پیام
captcha