اجرای طرح «مرام مهدوی» در یزد
کد خبر: 4069125
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱

اجرای طرح «مرام مهدوی» در یزد

مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان یزد با اشاره به اجرای طرح «مرام مهدوی» گفت: در این طرح هر خانواده یزدی می‌تواند پنجشنبه‌ها چند پرس غذا بیش‌تر از اعضای خانواده تهیه کند و چند فرد نیازمند را سر سفره اش مهمان کند.

محمود رستگاری، مدیرعامل بنیاد مهدی موعود یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمود رستگاری، مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان یزد، امروز، 15 تیرماه در جلسه شورای سیاستگذاری مهدویت در دفتر امام جمعه یزد با اشاره به مصوبات جلسه قبل، در زمینه توجه کتب درسی به بحث مهدویت اظهار کرد: سند علمی تربیت مهدوی به تهران ارسال شده و با سازمان کتب درسی هماهنگ شده و ان شاءالله این اقدام انجام شود.

وی با اشاره به کادرسازی جمعیت در راستای فرمایش رهبر انقلاب از اجرای طرح «روشنا» خبر  داد  و گفت: در قالب این طرح فرزندآوری و تربیت نسل صالح منتظر برای یاری امام عصر(عج) مورد توجه قرار می گیرد.

رستگاری از برپایی نمایشگاه «ذخیره طلایی»  به مناسبت دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: این نمایشگاه 20 تیرماه در محل حسینیه ثارالله برپا و برای بازدید عموم دایر خواهد بود و در قالب این نمایشگاه ویژه برنامه‌هایی از جمله نشست مهدویت، شب شعر و دیگر برنامه‌ها به مناسبت ایام غدیر اجرایی می شود.

 مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) استان یزد با اشاره به اجرای طرح «مرام مهدوی» در استان گفت: این طرح روزهای پنجشنبه هر هفته اجرایی و در این طرح در قالب نذر برای امام زمان، غذای گرم مردم به دست نیازمندان رسانده می‌شود.

وی بیان کرد: در این طرح هر خانواده یزدی می‌تواند پنجشنبه‌ها چند پرس غذا بیش‌تر از اعضای خانواده تهیه کند و چند فرد نیازمند را سر سفره اش مهمان کند.

محمد دهقان، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان یزد نیز در این نشست با اشاره به اجرای طرح مرام مهدوی گفت: اکنون در این طرح و در شهر یزد 1200 نفر مشارکت دارند و پنجشنبه‌ها بین 700 تا 2 هزار پرس غذا توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha