امضای تفاهم‌نامه همکاری میان جهاددانشگاهی و حوزه هنری البرز
کد خبر: 4069249
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان جهاددانشگاهی و حوزه هنری البرز

تفاهم‌نامه همکاری میان جهاددانشگاهی و حوزه هنری استان البرز با هدف مشارکت در زمینه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، کارآفرینی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های نیروی انسانی متخصصی و امکانات و توانایی‌های طرفین امضا شد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری

به گزارش ایکنا از البرز، صبح امروز، پنج‌شنبه، 16 تیرماه در نشستی که با حضور احمدرضا فیروزی، رئیس جهاددانشگاهی استان و محمد مهرابی رئیس حوزه هنری استان البرز در مرکز آموزش علمی- کاربردی جهاد دانشگاهی کرج برگزار شد، تفاهم نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی و حوزه هنری استان به امضای طرفین رسید.

در این تفاهم‌نامه بر مشارکت، طراحی و اجرای سمینارها، کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف تخصصی صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر به منظور ارتقای توان علمی کارشناسان و مدیران حسب نیاز، انجام خدمات نظارت و مشاوره و داوری طرح‌های مطالعاتی و اجرایی با بهره‌گیری از اساتید جهاددانشگاهی و منابع انسانی حوزه هنری تاکید شده است.

همچنین حمایت و تسهیل بازدیدهای علمی از مجموعه‌های مرتبط با جهاددانشگاهی و حوزه هنری، تسهیل در اختیار گذاشتن اطلاعات مورد نظر برای انجام طرح های طرفین از طریق کتابخانه، وب سایت و ایجاد دسترسی سازمانی و فراهم نمودن امکان همکاری و عضویت اعضای هیات علمی، غیر هیات علمی و مدرسان جهاددانشگاهی در کمیته ها و کارگروه‌های تخصصی حوزه هنری و بالعکس از جمله زمینه‌های همکاری در این تفاهم‌نامه است.

لازم به ذکر است، همکاری در زمینه برگزاری جشنواره‌ها، همایش‌ها و رویدادهای پژوهشی و نوآورانه و استفاده از توانمندی‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و آموزشی جهاددانشگاهی در پیشبرد برنامه‌های حوزه هنری و توانمندسازی فرهنگی و اقتصادی گروه‌های هدف و پرسنل حوزه هنری از دیگر زمینه‌های همکاری در این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام
captcha