وحدت در آذربایجان غربی باید توسط مردم حفظ شود
کد خبر: 4069858
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶

وحدت در آذربایجان غربی باید توسط مردم حفظ شود

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: شیعه و سنی باید در راستای حفظ وحدت گام بردارند و در استان آذربایجان‌ غربی هم این موضوع باید توسط تمام مردم و همانند سال‌های متمادی گذشته رعایت و حفظ شود.

سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی، ۱۹ تیر در خطبه‌های نماز عید قربان که با حضور اقشار مختلف مردم ارومیه در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، ضمن تبریک این عید عظیم، اظهار کرد: مناسک حج به عنوان عامل وحدت و همبستگی مسلمانان شناخته می‌شود و این ایام بهترین منادی وحدت و معنویت در جهان است.

وی افزود: حج نشانه وحدت امت اسلام است و همه مسلمانان با هر زبان و رنگی دور کعبه برای لبیک به دستورات الهی جمع می‌شوند،دشمن از وحدت مسلمانان ترس دارد و عامل ایجاد حاشیه و اختلاف افکنی در میان مسلمانان نیز همین امر است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی ادامه داد: دشمن به دنبال کاهش و از بین بردن وحدت و معنویت در جوامع اسلامی با تکیه بر اختلاف افکنی و ترویج زندگی غیراسلامی و مبتنی بر فرهنگ است که باید در این زمینه هوشیار بود.

وی عنوان کرد: شیعه و سنی باید در راستای حفظ وحدت گام بردارند و در استان آذربایجان‌ غربی هم این موضوع باید توسط تمام مردم و همانند سال‌های متمادی گذشته رعایت و حفظ شود.

انتهای پیام
captcha