ثبت‌نام 733 کردستانی در چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4069920
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳

ثبت‌نام 733 کردستانی در چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان از ثبت‌نام ۷۳۳ نفر در چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه در استان کردستان خبر داد.

خلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان

خلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: ثبت‌نام چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن از ۲۱ اردیبهشت‌ماه تا 30 خردادماه امسال از طریق سامانه www.quraniran.ir انجام شد.

وی از ثبت‌نام 733 نفر در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه در استان کردستان خبر داد و افزود: از این تعداد 147 نفر در ترتیل، 48 نفر در قرائت تحقیق، 15 نفر حفظ کل، 9 نفر حفظ 20 جزء، 22 نفر حفظ 10 جزء، 41 نفر حفظ پنج جزء، 19 نفر دعاخوانی، 352 نفر تفسیر عمومی قرآن، 21 نفر اذان، 46 نفر ترجمه نهج‌البلاغه و 13 نفر صحیفه سجادیه بوده‌اند.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات قرآن کریم در سه شهرستان استان کردستان برگزار می‌شود، بیان کرد: شهرستان‌های سقز، قروه و سنندج محل برگزاری آزمون مرحله شهرستانی مسابقات چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن خواهد بود.

وی از برگزاری مسابقات قرآن در هر شهرستان به صورت مجزا در دو بخش بانوان و آقایان مسابقات طی دو روز خبر داد و گفت: در این راستا شرکت‌کنندگان برای حضور در مسابقات باید از شهرستان‌های دهگلان، بیجار و قروه به قروه، شهرستان‌های مریوان، سروآباد، کامیاران، دیواندره و سنندج به سنندج و بانه و سقز به سقز مراجعه کنند.

همتی افزود: در این دوره از مسابقات از داوران مورد تأیید سازمان اوقاف و امور خیریه و دارای سطوح داوری طرح ارتقا و سنجش داوری بومی و غیر بومی بهره‌مند خواهیم شد.

وی در پایان یادآور شد: نفرات برگزیده مرحله شهرستانی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن به مرحله استانی مسابقات راه‌ خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha