فراخوان ثبت‌نام طرح ملی «دانشجو معلم قرآن» در کرمانشاه اعلام شد
کد خبر: 4069938
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹

فراخوان ثبت‌نام طرح ملی «دانشجو معلم قرآن» در کرمانشاه اعلام شد

فراخوان ثبت‌نام دور جدید طرح ملی «دانشجو معلم» در کرمانشاه آغاز شد که تا پایان تیرماه ادامه دارد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانند به نشانی daneshjo.isqa.ir مراجعه کنند.

بهزاد خدادادی جهاددانشگاهی کرمانشاه

بهزاد خدادادی، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از آغاز ثبت‌نام دور جدید طرح ملی دانشجو معلم قرآن از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان وابسته به جهاددانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام این طرح از ۱۸ تیرماه آغاز و تا پایان همین این ماه ادامه دارد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانند به نشانی daneshjo.isqa.ir مراجعه کنند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کرمانشاه بیان کرد: این طرح ویژه دانشجویان ترم یم تا چهار مصطع کارشناسی، دانشجویان ترم یک مقطع کارشناسی ارشد و دانشجویان ترم یک مقطع دکتری و گروه سنی ۱۸ تا ۳۵ سال است.

وی افزود: از شرایط ذکر شده برای دانشجویان علاقه‌مند به حضور در طرح، تسلط به تجوید مقدماتی، دارا بودن فن بیان و روحیه مربیگری، آشنایی مقدماتی با آموزش مفاهیم قرآن و دارا بودن معدل بالای ۱۶ در دروس سپری شده عنوان شده است.

خدادادی تصریح کرد: از اهداف برگزاری این طرح توسعه فرهنگ قرآنی و شناسایی استعداد‌های قرآنی در سطح کشور همچنین توسعه معرفت قرآنی دانشجویان است.

انتهای پیام
captcha