برگزاری ۱۱۰ ویژه‌برنامه کتاب‌محور در کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی
کد خبر: 4069968
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
هم‌زمان با هفته عفاف و حجاب

برگزاری ۱۱۰ ویژه‌برنامه کتاب‌محور در کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی

مدیر‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی از برگزاری ۱۱۰ ویژه برنامه کتاب‌محور ویژه خانواده‌ها همزمان با هفته عفاف و حجاب به همت کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی خبر داد.

برگزاری 110 ویژه برنامه کتاب‌محور در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر سبزیان، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با اشاره به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب گفت: در جامعه امروز فرهنگ‌سازی مسئله عفاف و حجاب به عنوان یکی از مؤلفه‌های اصلی جامعه اسلامی ایران، یکی از ضروریات جامعه محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: اجرا و برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی کتاب‌محور ویژه عفاف و حجاب یکی از راه‌های مؤثر و مفید در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب با بهره‌گیری از جهاد تبیین است.

مدیر‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با اشاره به برگزاری طرح «مثل صدف» بیان کرد: از همین‌رو با توجه به در پیش رو بودن هفته عفاف و حجاب طرح«مثل صدف» با محوریت برگزاری 110 ویژه برنامه کتاب‌محور ویژه خانواده‌ها در کتابخانه‌های عمومی استان برگزار می‌شود.

سبزیان تصریح کرد: حضور در نمایشگاه ملی مهرانه، مسابقه کتابخوانی خانوادگی، رونمایی، خوانش و نقد و بررسی کتاب، ارائه بسته مطالعاتی در حوزه خانواده و سبک زندگی، ارائه مشاوره کتاب، کارگاه مطالعه مفید ویژه خانواده‌ها، خدمات‌دهی به مخاطبین خاص مانند نابینایان و ناشنوایان و ثبت نام از خانواده‌ها در باشگاه «خانواده کتابخوان» از جمله برنامه‌های این طرح است.

وی همچنین از عضویت رایگان خانوادگی همه کتابخانه‌های عمومی استان در غرفه اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در نمایشگاه ملی مهرانه خبر داد که در این طرح سراسری، اعضا می‌توانند از خدمات کتابخانه‌ای شامل امانت کتاب در همه کتابخانه‌های عمومی استان بدون محدودیت جغرافیایی بهره‌مند شوند.

همچین طی آئینی از 50 نفر بانوی شاغل و 280 نفر عضو کتابخانه با حجاب برتر در همه کتابخانه‌های عمومی استان تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha