مداحان در حفظ وحدت جامعه نقش تأثیرگذار دارند
کد خبر: 4070489
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

مداحان در حفظ وحدت جامعه نقش تأثیرگذار دارند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان‌ اینکه مداحان باید در راستای حفظ وحدت گام بردارند، گفت: یکی از مسائل بسیار مهم دنیای امروز حرکت کردن به سمت وحدت است، آن هم وحدت در تمام زمینه‌ها لذا مداحان نقش تأثیرگذاری در حفظ وحدت در جامعه دارند.

مهاجر معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، سیدعلی مهاجر، معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در نشست جمعی از مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت‌(ع) با حضور فرماندار گرگان و مدیرکل تبلیغات اسلامی و مسئول نهاد نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری که امروز، 22 تیرماه در مدیریت حج و زیارت گلستان برگزار شد، اظهار‌ کرد: با توجه به جایگاه و موقعیت معنوی که مداحان در جامعه دارند می‌توانند در جامعه نقش تأثیرگذاری داشته باشند که باید از این موقعیت برای تبیین اهمیت ولایت‌فقیه در جامعه استفاده کنند که این امر یکی از هنرهای شاخص مداحان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان‌ اینکه قرارگیری در جایگاه ستایشگری اهل‌بیت‌(ع) یک فرصت مغتنم برای ادای تکلیف است، افزود: مداحان از مروجان اصلی ارزش‌های انقلابی، دینی و معنوی در جامعه به‌شمار می‌روند که می‌توانند در این زمینه نقش‌آفرینی کرده و در راستای اعتلای این ارزش‌ها گام بردارند اساساً افراد در هر جایگاهی که قرار دارند باید از آن به‌عنوان فرصتی برای ادای تکلیف بهره بگیرند.

مهاجر با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در باب جهاد‌تبیین گفت: یکی از مخاطبان این دستور رهبر انقلاب، مداحان هستند که باید در مجالسی که حضور پیدا می‌کنند به بیان شرایط کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان‌اینکه مداحان باید در راستای حفظ وحدت گام بردارند، افزود: یکی از مسائل بسیار مهم دنیای امروز حرکت کردن به سمت وحدت است، آن هم وحدت در تمام زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، علمی و... ما باید به سمت وحدت حرکت کنیم، لذا مداحان نقش تأثیرگذاری در حفظ وحدت در جامعه دارند.

مهاجر گفت: باید معرفی اهل‌بیت و سبک و سیره زندگی ائمه و معصومان توسط مداحان انجام شده و در این راستا مداحان با استفاده از وقایع تاریخی مورد تأیید به مداحی بپردازند تا تأثیرگذاری بیشتری داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان‌ اینکه دشمن جنگ ترکیبی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران به‌ راه انداخته است، افزود: دشمن به دنبال‌ گرفتن هویت از جامعه مسلمانِ ایرانی است و جامعه‌ای که هویت خود را از دست بدهد به راحتی دچار استحاله خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان‌ اینکه جهاد‌تبیین و امیدآفرینی در جامعه جزو موضوعات مهمی است که لازم است همه ما نسبت به آن اهتمام داشته باشیم، تصریح کرد: امروزه کشور با دو تفکر مواجهه است تفکری که معتقد است «ما می‌توانیم» و کسانی که نمی‌توانیم و نمی‌شود را به جامعه القا کرده و سبب ناامیدی می‌شوند، لذا باید نسبت به ترفندهای دشمنان آگاه باشیم.

 

انتهای پیام
captcha