تشریح سازوکار دوره‌‌‌های تولید محتوا در مرکز رسانه انقلاب چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4070678
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹

تشریح سازوکار دوره‌‌‌های تولید محتوا در مرکز رسانه انقلاب چهارمحال‌وبختیاری

کارشناس مرکز رسانه انقلاب اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: مرکز رسانه انقلاب اسلامی این آمادگی را دارد که دوره‌های آموزشی سواد رسانه و تولید محتوا را برای مجموعه‌های مختلف مردمی و جریان انقلابی استان برگزار کند.

دوره های تولید محتوا و سواد رسانه در چهارمحال و بختیاری

سجاد محمدی، ‌کارشناس رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برگزاری دوره آموزشی سواد رسانه و تولید محتوا ویژه گروه‌های مختلف فرهنگی استان، اظهار کرد: یکی از سیاستگذاری‌های اداره‌کل تبلیغات و مرکز رسانه انقلاب در سال جاری، برگزاری دوره‌های سواد رسانه برای گروه‌ها و مجموعه‌های مختلف است تا توانمندسازی و مهارت‌افزایی فعالان فرهنگی در حوزه رسانه و تولید محتوا اتفاق بیفتد.

وی با ذکر اینکه طی دو روز گذشته این دوره‌های آموزشی ویژه بانوان و آقایان مبلغ استان و با همکاری قرارگاه فرهنگی بانوان استان برگزار شد، ادامه داد: در این دوره‌ دو روزه، ابتدا مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در خصوص جنگ شناختی که آشنایی با آن یکی از ضرورت‌ها برای فعالان عرصه فرهنگی و تبلیغی است مباحث جامعی به شرکت‌کنندگان ارائه داد. همچنین یکی از مؤسسان پیام‌رسان داخلی ایتا و استاد فضای مجازی و رسانه به بیان مطالبی در خصوص بایدها و نبایدهای فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، تهدیدات فضای مجازی و پیام‌رسان‌های داخلی پرداخت.

محمدی بیان کرد: در ادامه این دوره‌ها، یکی از کارشناسان مجموعه فضای مجازی سراج استان به ارائه آموزش‌هایی در خصوص امنیت و فناوری‌های نوین در فضای مجازی پرداخت که بسیار مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت‌.

کارشناس مرکز رساته اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اهم برنامه‌های روز دوم این برنامه، بیان کرد: در این روز برنامه‌ها به‌صورت کارگاهی ادامه یافت که با حضور یکی از اساتید برجسته تولید محتوا و فضای مجازی، آموزش‌هایی با موضوع آموزش نرم‌افزارهای تدوین با گوشی هوشمند به‌صورت عملی به حاضران ارائه شد.

محمدی گفت: امروز ۲۲ تیرماه نیز نظیر این برنامه ویژه نوجوانان کنشگر و رسانه‌ای استان آغاز شده است؛ مرکز رسانه انقلاب اسلامی این آمادگی را دارد که دوره‌های آموزشی سواد رسانه و تولید محتوا را برای مجموعه‌های مختلف مردمی و جریان انقلابی استان برگزار کند.

انتهای پیام
captcha