ضرورت همکاری مسئولان در اجرای برنامه‌های نماز و مهدویت
کد خبر: 4071193
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

ضرورت همکاری مسئولان در اجرای برنامه‌های نماز و مهدویت

فرماندار گرگان بر ضرورت همکاری میان مسئولان برای برپایی برنامه‌های فرهنگی، بر اجرای دقیق برنامه‌ها با موضوع نماز و مهدویت تأکید کرد.

پایین محلی فرماندار گرگانبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از ستاد اقامه نماز گلستان، قاسم محمدی، مدیر ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در دیدار با فرماندار گرگان که امروز، 25 تیرماه در فرمانداری گرگان برگزار شد، با اشاره به ضرورت همکاری در اجرای برنامه‌های فرهنگی، بر اجرای دقیق برنامه‌ها با موضوع نماز و مهدویت تأکید کرد و گفت: برگزاری جلسات شورای اقامه نماز و بنیاد مهدویت با هدف پیگیری و اجرای مصوبات در پیشبرد اهداف در اسناد بالادستی کمک بسزایی می‌کند.

محمدی در ادامه بر انتخاب دبیر شورای اقامه نماز و رابط مهدوی شایسته و انقلابی، جهت پیگیری  امور ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت تأکید کرد.

فرماندار گرگان در ادامه با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: مهمترین عمل عبادی مورد تأکید در دین اسلام نماز است، لذا برای دریافت نتیجه بهتر در امور دینی، ایجاد باور و عادت در اعتقادات فرزندان و نسل نو مؤثر است.

پایین‌محلی افزود: جهت نهادینه شدن فرهنگی دینی به خصوص نماز، انجام فعالیت بر روی اندیشه‌ها و ارائه راهکار مناسب در اولویت باشد.

در پایان جلسه با اهدای تفسیر قرآن حجت‌الاسلام قرائتی از فرماندار گرگان تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام
captcha