واقعیت‌های موجود در جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 4071289
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲

واقعیت‌های موجود در جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه باید واقعیت‌های موجود در جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرد، افزود: در این راستا باید با بهره‌مندی از هنر رسانه‌ای در راستای معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کنیم و در جامعه امیدآفرینی کنیم.

سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امروز، 25 تیرماه در مراسم معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب دو موضوع اقتصاد و فرهنگ را در چند سال اخبر مورد توجه قرار داد است لذا باید برای بستن راه نفوذ دشمن در این دو حوزه بیشتر کار کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید واقعیت‌های موجود در جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرد، افزود: در این راستا باید با بهره‌مندی از هنر رسانه‌ای در راستای معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کنیم و در جامعه امیدآفرینی کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بیان کرد: جهاد با کفار در راستای استقرار اسلام، عدل و وحدت بین مسلمانان شکل می‌گیرد اما امروز برخی کشورهای اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا این وحدت و انسجام را خدشه‌دار کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد حضور بایدن برای حفظ امنیت رژیم جعلی صهیونیستی در منطقه هستیم، ادامه داد: حضور بایدن در ایام حج در سرزمین حجاز علاوه بر شکستن قبح حضور نامبارکش در منطقه اسلامی، با هدف ایجاد تفرقه بین صفوف مسلمین و دوشیدن گاوهای شیرده‌شان بوده است.

سردار حسینی با اعلام اینکه آمریکا در حال افول بوده و قدرت پوشالی آن برای همگان نمایان شده است، افزود: تمام حرکات دشمنان غربی بر پایه مسائل مادی بنیان گذاشته شده اما مسلمان برپایه ارزش‌های دین مبین اسلام بوده است و ما افتخار می کنیم که مسلمان و پیرو پیامبر(ص) و امیرالمؤمنین علی(ع) هستیم.

وی با اشاره به اینکه امیرالمؤمنین علی (ع) باوفاترین یار پیامبر(ص) و آیین اسلام بود و آیات متعددی در وصف ایشان نازل شده است، بیان کرد: امیرالمومنین علی (ع) در دامن پیامبر بزرگ شد و عمرش را در جهاد در راه خدا، حمایت از پیامبر و عزت اسلام قرار داد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: اکنون دولت اسلامی در کشور ما مستقر است و امکانات خوبی در اختیار دارد و در این راستا سفر رئیس جمهور به کردستان دستاوردهای خوبی داشته است و تلاش استاندار و مدیران اجرایی استان موجب عملیاتی شدن این دستاوردها خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: مردم کردستان در برهه‌های مختلف نشان داده‌اند که انقلابی هستند و باید از این فرصت خوب استفاده کنیم.

سرهنگ مرتضی میرآقایی، فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج نیز در این مراسم گفت: رسول الله(ص) بهترین انسان‌ها را کسانی می دانند که نفعشان به دیگران برسد لذا امیدواریم که ما نیز در این راستا قدم برداریم.

وی با اشاره به اینکه امروز جامعه ما نیازمند خدمت جهادی و از خود گذشتگی است و این مهم ما را مصمم می کند، افزود: نهادهای انقلابی و اداری را برای خدمت مضاعف به مردم هدایت می‌کند.

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج یادآور شد: تکلیف‌گرایی و عمل به تکلیف نباید با ملاحظه کاری همراه شود و این مهم باید مدنظر باشد.

انتهای پیام
captcha