توزیع 40 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کردستانی
کد خبر: 4071395
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

توزیع 40 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کردستانی

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از پخت و توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر خم در شهرستان‌های سنندج، قروه و بیجار خبر داد و گفت: توزیع 21 هزار بسته‌ معیشتی در کردستان آغاز شده است.

توزیع بسته‌های معیشتی در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان دیروز، 25 تیرماه در مراسم نمادین آغاز توزیع بسته‌های معیشتی در استان کردستان اظهار کرد: عمق‌بخشی به انقلاب اسلامی و نهضت رسول الله(ص) و تدابیر امامین انقلاب باید سرلوحه تمام امور قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه حضرت علی(ع) تمام زندگی خود را صرف کمک به فقرا و نیازمندان می‌کردند، افزود: به برکت وجود امیرالمؤمنین (ع) سپاه کردستان طرح کمک‌های مؤمنانه خود را از دوران شیوع کرونا در سطح کشور و بالطبع آن در استان آغاز کرده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: با شیوع کرونا قول دادیم هر آنچه در توان داریم در راه خدمت بیشتر به مردم به کار گیریم که در این راستا در قالب کمک‌های مؤمنانه و حمایت از پایگاه‌های بهداشت کار خود را آغاز و تاکنون ادامه داده‌ایم.

وی از آغاز توزیع کمک‌های مؤمنانه در سطح استان به مناسبت عید سیعدی غدیر خم بیان کرد: در این راستا در تلاشیم 21 هزار بسته معیشتی را به خانواده‌های نیازمند استان کردستان کمک کنیم.

سردار حسینی از پخت و توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر خم در شهرستان‌های سنندج، قروه و بیجار خبر داد و گفت: توزیع 21 هزار بسته‌ معیشتی در کردستان آغاز شده است.

وی در پایان به یکی دیگر از اقدامات سپاه کردستان در این عید مبارک اشاره کرد و یادآور شد: در دو شهرستان بیجار و قروه واقع غدیر برای مردم بازسازی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha