درخشش دو بانوی چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن قوه قضائیه
کد خبر: 4071555
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳

درخشش دو بانوی چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن قوه قضائیه

مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه در شیراز برگزار شد که «سکینه علایی» و «محبوبه سپندار»، دو بانوی قرآنی چهارمحال‌وبختیاری به ترتیب در رشته‌های حفظ ۲۰ جزء و قرائت تحقیق حائز رتبه دوم کشوری شدند.

اختتامیه مسابقات قرآن قوه قضائیه

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه که از صبح روز گذشته با حضور برگزیدگان استانی از سراسر کشور در شیراز آغاز شده بود امروز، ۲۶ تیرماه در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد.

در این مراسم از برگزیدگان این دوره از مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و رده‌های سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال تجلیل به عمل آمد که کارکنان قوه قضائیه استان در این دوره از مسابقات توانستند دو رتبه برگزیده کشوری را کسب کنند.

بر این اساس، «سکینه علایی» حائز رتبه دوم کشور در رشته حفظ ۲۰ جزء بخش بزرگسال شد و «محبوبه سپندار» موفق شد در رشته قرائت تحقیق رتبه دوم کشور را در همین بخش کسب کند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دادگستری چهارمحال‌وبختیاری، کارکنان قوه قضائیه استان در این دوره از مسابقات، در چهار رشته حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، قرائت و حفظ موضوعی حدنصاب لازم برای حضور در مرحله کشوری را کسب کرده بودند.

انتهای پیام
captcha