همایش پیاده‌روی خانوادگی ویژه اعیاد غدیر تا قربان در سنندج برگزار شد + عکس
کد خبر: 4071732
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵

همایش پیاده‌روی خانوادگی ویژه اعیاد غدیر تا قربان در سنندج برگزار شد + عکس

همایش پیاده‌روی خانوادگی ویژه اعیاد غدیر تا قربان خانوادگی به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان و با مشارکت نهادهای فرهنگی استان امروز، 27 تیرماه در پارک آبیدر سنندج برگزار شد.

همایش پیاده روی خانوادگی

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان امروز، ۲۷ تیرماه در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با اشاره به تبریک دهه ولایت و عیدغدیر خم اظهار کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان و با مشارکت نهادهای فرهنگی استان در پارک آبیدر سنندج برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش افزود: ایجاد شور و نشاط در این اعیاد مبارک در میان خانواده‌ها و کمک به حفظ سلامت و شادابی آن‌ها از اهداف برگزاری این همایش پیاده‌روی خانوادگی بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: این مراسم با برنامه‌های متنوعی شامل جنگ شادی، اجرای سرود، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز همراه بود که با استقبال نوجوانان و جوانان استان اجرا شد.

وی با تقدیر از حضور نیروی انتظامی و هلال احمر در این مراسم افزود: نیروی انتظامی کردستان با برقراری امنیت و جمعیت هلال احمر نیز در راستای ارائه خدمات کمک‌های اولیه در این مراسم اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان را همراهی کردند.

حجت‌الاسلام رازیانی در پایان به اهدای جوایز این همایش پیاده‌روی خانوادگی در استان اشاره کرد و یادآور شد: اهدای ۳۰ قطعه طلا به برندگان مسابقات و تعدادی نیز به قید قرعه جوایز این مراسم است.

حجت‌الاسلام احمد مهدی‌زاده، نوآور برتر کشور در حوزه کودک و نوجوان نیز در این مراسم با برگزاری مسابقات مختلف، اجرای برنامه‌های شاد و مفرح بازی با کاغذ زمینه‌ساز ایجاد نشاط میان شرکت‌کنندگان شد.

گفتنی است؛ برپایی ایستگاه نقاشی کودکان و نوجوانان در قالب پویش مثل نبی عاشق علی(ع) نیز از برنامه‌های این مراسم پیاده‌روی خانوادگی بود که در حاشیه جنگ شادی برگزار شد.

یادآور می‌شود؛ مراسم یاد شده با حضور جمعی از مسئولان از جمله فرماندار سنندج، شهردار، عضو شورای شهر، رئیس پلیس راهور و جمعی از روحانیون برگزار شد.

انتهای پیام
captcha