30 دی؛ مهلت ارسال آثار به جشنواره «فجر تا فجر»
کد خبر: 4072620
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷

30 دی؛ مهلت ارسال آثار به جشنواره «فجر تا فجر»

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «فجر تا فجر» را تا پایان دی‌ماه سال‌جاری اعلام کرد و گفت: نتایج مرحله استانی این جشنواره ملی اول بهمن‌ماه سال‌جاری اعلام می‌شود.

حجت‌‌الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز لرستانحجت‌‌الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به فراخوان جشنواره ملی «فجر تا فجر» در لرستان، گفت: مخاطبان این جشنواره دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب، فرهنگیان، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، پژوهشگران، هنرمندان و اقشار مختلف مردم هستند.

وی افزود: مسجد و نماز و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی، نماز در منشور فکری امام خمینی ره) و رهبر معظم انقلاب، نماز و حکمرانی اسلامی، نماز و اصلاح فرهنگ جامعه به نماز و بیانیه «گام دوم انقلاب»، نماز و آثار اقتصادی آن در مبارزه با فساد و فقر، نماز و خانواده تراز اسلامی و نماز و دفاع مقدس از جمله عناوین محورهای علمی این جشنواره هستند.

چراغی با اشاره به اینکه فراخوان کشوری این جشنواره از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شده و در سطح استان‌ها در حال آغاز است، اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا پایان دی‌ماه سال‌جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و در روز نخست بهمن‌ماه سال‌جاری نیز نتایج استانی این جشنواره اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه نیازمند کارهای فرهنگی و تولید آثار هنری با موضوع نماز در حوزه‌های مختلف هستیم، گفت: با عنایت به وجود افراد مستعد در استان، تألیف و تحقیق در مسائل دینی بر اساس افکار کودکان مورد انتظار است و باید تلاش کنیم این آثار به گونه‌ای تولید شود که بتوان از آنها در سطح ملی و بین‌المللی استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha