نام‌نویسی اینترنتی کتابخانه فاطمی آغاز شد
کد خبر: 4072810
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲

نام‌نویسی اینترنتی کتابخانه فاطمی آغاز شد

کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س) از میان عموم مردم به ویژه داوطلبان کنکور، دانشجویان مقطع کاردانی، کارشناسی و بالاتر و طلاب سطح 2 به بالا نیز عضو می‌پذیرد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، ثبت نام کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س) از امروز به صورت اینترنتی شروع شد.

ثبت‌نام در کتابخانه فاطمی به صورت عمومی انجام می‌شود و دانش آموزان دارای کارنامه پایان تحصیلی سال یازدهم برای شرکت در کنکور سراسری، دانشجویان مقطع کاردانی، کارشناسی و بالاتر و طلاب سطح ۲ به بالا می‌توانند با عضویت در کتابخانه فاطمی از خدمات ویژه بخش خود بهره‌مند شوند.

شرایط لازم برای عضویت در بخش‌های ویژه کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) عبارت است از تکمیل فرم الکترونیکی عضویت در سایت کتابخانه به نشانی lib.amfm.ir، اسکن عکس پرسنلی ۴*۳، اسکن کارت ملی یا شناسنامه، اسکن کارت خادمی، شهدا و… جهت استفاده از تخفیفات و اسکن کارت دانش آموزی برای کنکوری‌ها، مدرک تحصیلی یا گواهینامه موقت پایان تحصیلی و یا کارت دانشجویی برای دانشجویان و کارت شناسایی حوزوی سطح ۲ و بالاتر برای حوزویان است.

خانواده کارکنان رسمی، قراردادی و شرکتی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و افراد زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی مشمول حق عضویت رایگان و خادمان افتخاری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران مشمول حق عضویت نیم‌بها می‌شوند.

همچنین فارغ التحصيلان دكتراي حرفه‌اي و اعضاء هيئت علمي دانشگاه‌ها نیز می‌توانند با ارائه كارت معتبر خود برای استفاده از امکانات پژوهشی کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س) ثبت نام كنند.

تکمیل فرم اینترنتی صرفاً به‌منزله پیش ثبت نام است و پس از تایید صحت مدارک ارائه شده توسط مسئول ثبت نام کتابخانه فاطمی، پیامکی برای حضور متقاضی به همراه اصل مدارک ارائه شده در زمان تعیین شده ارسال و ثبت نام کامل می‌شود.

یادآور می‌شود، ثبت نام فقط به صورت اینترنتی انجام می‌شود و کتابخانه فاطمی از اول تا هفتم مردادماه تعطیل خواهد بود.

انتهای پیام
captcha