بازگشت آخرین کاروان حجاج کردستانی
کد خبر: 4072927
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

بازگشت آخرین کاروان حجاج کردستانی

جانشین مدیرکل حج و زیارت استان کردستان با اشاره به بازگشت حجاج کردستانی از سرزمین وحی طی روزهای شنبه و یکشنبه اول و دوم مردادماه به استان گفت: امروز آخرین کاروان حج تمتع استان کردستان به کشور بازگشت.

بازگشت حجاج کردستانی

علیرضا خسروی، جانشین مدیرکل حج و زیارت استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: پنج کاروان حج تمتع استان کردستان که به سرزمین وحی اعزام شده بودند در قالب سه پرواز به خاک کشور بازگشتند.

وی با اشاره به بازگشت حجاج کردستانی از سرزمین وحی طی روزهای شنبه و یکشنبه، اول و دوم مردادماه به استان افزود: امروز آخرین کاروان حج تمتع استان کردستان طی یک پرواز از طریق فرودگاه همدان به کشور بازگشتند.

جانشین مدیرکل حج و زیارت استان کردستان با اشاره به اینکه ۴۴۵ نفر از حجاج استان کردستان در سفر معنوی حج تمتع حضور داشتند، بیان کرد: کاروان حجاج استان کردستان طی روزهای چهارم، پنجم و ششم تیرماه عازم سرزمین وحی شدند.

وی در پایان یادآور شد: ۸۵ نفر از شهرستان مریوان، ۴۵ نفر از قروه و دهگلان، ۱۳۵ نفر از سنندج و ۴۵ نفر از شهرستان سقز و 140 نفر از شهرستان بانه در این سفر معنوی حضور داشتند که طی 28 روز ارکان حج تمتع را در سرزمین وحی به جا آوردند.

انتهای پیام
captcha