مسئولان فارس درگذشت هم‌استانی‌ها را در سیل استهبان تسلیت گفتند
کد خبر: 4073059
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹

مسئولان فارس درگذشت هم‌استانی‌ها را در سیل استهبان تسلیت گفتند

جمعی از مسئولان استان فارس با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت شماری از هم‌استانی‌ها را در سیل استهبان تسلیت گفتند.

پیام تسلیت به گزارش ایکنا از فارس، در پی درگذشت شماری از مردم فارس در حادثه سیل رودبال استهبان استان فارس، جمعی از مسئولان استان فارس با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای این حادثه را تسلیت گفتند.

در پیام سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع سیل در شهرستان استهبان موجب جان باختن  تعدادی از عزیزان هم‌استانی از شهرستان‌های استهبان، نی‌ریز، فسا و داراب شد. اینجانب به نمایندگی از همه نیروهای سپاه مستقر در استان فارس ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار، این مصیبت بزرگ را تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان از درگاه ایزد منان صبر و اجر مسئلت دارم.

همچنین در پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) آمده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین

در آستانه ماه محرم الحرام و ایام عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش، حادثه ناگوار جاری شدن سیل در شهرستان استهبان و ارتحال جمعی از هم‌وطنان عزیزمان، موجب تأسف و تأثر عمیق شد.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه مولمه و تأسف‌بار به خانواده‌های داغدار این عزیزان و هم‌دردی با ایشان، برای درگذشتگان رحمت و غفران الهی و برای جمیع بازماندگان صبر و شکیبایی از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم پیام تسلیتی بدین شرح صادر کرد:

انالله و انا الیه راجعون

 وقوع سانحه تلخ سیلاب روز گذشته در منطقه رودبال استهبان که جان‎باختن تعدادی از هم استانی‌های عزیز را در پی داشت، موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

ضمن قدردانی از همکاران شریف حوزه‌های مختلف دانشگاه به ویژه در شهرستان‌های استهبان، نی ریز و داراب  که از روز گذشته تاکنون با تمام توان برای امدادرسانی به سانحه‌دیدگان همه همت خود را به کار بسته اند، ضایعه درگذشت جانباختگان فقید این حادثه را به خانواده‌های شریف آنان و مردم عزیز استان فارس صمیمانه تسلیت می‌گویم.

از ایزد منان برای بازماندگان صبر جمیل و برای درگذشتگان این حادثه مغفرت واسعه الهی آرزومندم. امید است مصدومان این حادثه به زودی بهبودی کامل یافته و به آغوش خانواده بازگردند.

جمال رازقی، رئیس اتاق بازرگانی فارس هم به عنوان نماینده پارلمان بخش خصوصی استان پیام تسلیتی صادر کرد که در آن آمده است:

«همانا ما از آن خداییم و به سوی او بازمی‌گردیم»

 

بار دیگر رویداد تلخ طبیعت موجب بروز حادثه ناگوار و تلخ سیل در شهرستان استهبان و از دست دادن چند تن از عزیزان و هم‌استانی‌هایمان در این شهرستان شد، که این داغ موجب تاسف و تالم فراوان عموم مردم گردیده است.

ضمن ابراز همدردی با مردم شهرستان استهبان و خانواده‌های درگذشتگان و همچنین آرزوی شفای عاجل برای مصدومان، این ضایعه غمبار و تلخ را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای درگذشتگان این حادثه رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئله می‌نماید.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس ضمن تشکر از مسئولان استان و کشور برای امدادرسانی، خود را در کنار هم‌استانی‌های عزیز می‌داند و ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی استان؛ تاکید می‌داریم از هیچ تلاش و کمکی برای جبران خسارات این حادثه فروگذار نخواهیم بود.

در پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های فارس نیز آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

وقوع حادثه جاری شدن سیل در منطقه رودبال شهرستان استهبان که منجر به فوت تعدادی از هم‌استانی‌ها و آسیب دیدگی عده‌ای از عزیزانمان گردید، روح و جانمان را به درد آورد.

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش همه امدادگران، این ضایعه را خدمت خانواده‌های آنان تسلیت عرض کرده و برای بازماندگان صبر و مصدومان حادثه صحت و سلامتی از خداوند متعال مسئلت دارم.

پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس هم بدین شرح است:

حادثه دلخراش سیل در شرق فارس و شهرستان استهبان که منجر به درگذشت  جمعی از هموطنان گردید، موجب اندوه و تأثر فراوان شد. اینجانب به نمایندگی از مجموعه قضایی استان فارس این مصیبت بزرگ را به ملت شریف ایران ‌و هم‌استانی‌های گرانقدر به‌ خصوص مردم شریف شهرستان‌های استهبان، داراب، فسا و نی‌ریز و خانواده‌های داغدار و مصیبت دیده تسلیت عرض نموده؛ از درگاه پروردگار متعال برای درگذشتگان طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مصدومان این حادثه تلخ، شفای عاجل مسئلت دارم.

بی‌تردید دستگاه قضایی استان ابعاد مختلف این حادثه ناگوار را بررسی و در راستای کاهش آلام مصیبت دیدگان با مقصران احتمالی و سهل‌انگاران در اطلاع‌رسانی به موقع  برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha