معنویت، ولایت مداری و مردم‌داری؛ از ویژگی‌های بارز نیروهای سپاه
کد خبر: 4073368
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳

معنویت، ولایت مداری و مردم‌داری؛ از ویژگی‌های بارز نیروهای سپاه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: معنویت، ولایت مداری و مردمداری از ویژگی‌های بارز نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و جایگاه والای این نهاد انقلابی ثمره تلاش همه نیروها از ابتدا تاکنون بوده است.

مراسم تجلیل از وابستگان سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، سرهنگ مرتضی میرآقایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج امروز، سوم مردادماه در مراسم تجلیل از وابستگان سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج اظهار کرد: شما نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیرق اباعبدالله الحسین را در راستای دفاع از ارزش‌های اسلامی در دست داشته و دارید.

وی افزود: این محفل به مناسبت روز تکریم خانواده و پیشکسوتان و برای قدردانی از خدمات چندین دهه‌ای شما بزرگواران برگزار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج بیان کرد: یکی از بزرگترین سرمایه‌های سپاه مبحث معنویت در این نهاد انقلابی است و یکی از عوامل پیروزی و موفقیت این نهاد در عرصه‌های مختلف از جمله دوران دفاع مقدس این مهم بوده است.

وی ادامه داد: مردم‌داری، ذوب در ولایت بودن و ولایت پذیری نیروهای سپاه پاسداران از دیگر ویژگی‌های این نهاد است و سرمایه مهم دیگری که وجود دارد محبت مردمی به این نهاد است که ثمره خدمات و تلاش‌های نیروهای این نهاد از ابتدا تاکنون بوده است.

میرآقایی اظهار کرد: برنامه‌هایی که در بسیج وجود دارد در جغرافیای وسیعی از کشور گسترانده شده و جامعه هدف ما آحاد مختلف مردم است.

وی با اشاره به اینکه تلاش دشمن این است که نارضایتی را بین اقشار مختلف مردم ایجاد کند و نهاد انقلابی سپاه به عنوان مانعی بزرگ در برابر تحقق توطئه‌های دشمنان است، گفت: هرکجا خدمتی انجام می‌شود بدون شک راه نفوذ و توطئه‌افکنی دشمنان بسته می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج افزود: در هفته جاری برای تقویت بنیان خانواده و حمایت از جوانان سنندجی، مراسم عقد و ازدواج رایگان برای ۵۰ زوج سنندجی برگزار می‌شود و در امر جهیزیه نیز به این روجین کمک‌هایی انجام می‌شود.

وی از وابستگان سپاه خواست که برای پیشبرد امور به فرماندهی ناحیه مشاوره‌های تخصصی خود را ارائه کنند و خواستار نقش آفرینی وابستگان در پایگاه‌های بسیج شد.

سرهنگ میرآقایی با تأکید بر بهره‌مندی از تجربیات وابستگان یادآور شد: امیدواریم شما بزرگواران تجربیات گرانبهای خود را در اختیار نسل جوان قرار دهید.

انتهای پیام
captcha