همایش کسب و کارهای فرهنگی «تحفه» در سنندج برگزار می‌شود
کد خبر: 4073417
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵

همایش کسب و کارهای فرهنگی «تحفه» در سنندج برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برگزاری همایش کسب و کارهای فرهنگی «تحفه» در ششم تیرماه در سالن همایش‌های مرکز صلاحیت‌های فنی و حرفه‌ای استان کردستان خبر داد.

علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان

علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: همایش کسب و کارهای فرهنگی «تحفه» ششم تیرماه در سالن همایش‌های مرکز صلاحیت‌های فنی و حرفه‌ای استان کردستان برگزار می‌شود.

وی به محورهای این همایش فرهنگی اشاره کرد و افزود: راهبری و توسعه کسب و کارهای فرهنگی، توسعه کسب و کارهای فرهنگی و ارائه‌های تجربه محور از محورهای همایش کسب و کارهای فرهنگی «تحفه» بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه در این همایش فرهنگی از کارآفرینان برتر استان کردستان تقدیر خواهد شد، بیان کرد: سخنرانان این همایش باسط رستمی راهبر شتابدهنده ژرفا، ناصر شکری مدیرعامل صندوق پژوهش، محمد حیدری مدیرعامل ژوری مانگ، آرمان قوامی مدیرعامل شتابدهنده ژین، آرش امینی مدیرعامل باشگاه سرمایه‌‌گذاری ژرفا خواهند بود.

وی افزود: این همایش علمی - فرهنگی دارای دو پنل تخصصی راهبری و توسعه و توسعه کسب و کار فرهنگی بوده است که با حضور اساتید مجرب این حوزه برگزار خواهد شد.

دریایی یادآور شد: علاقمندان جهت ثبت نام و اطلاعات لازم در خصوص همایش کسب و کارهای فرهنگی «تحفه» به لینک http://masirshoghli.info مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha