آمادگی همه‌جانبه قم برای برگزاری مراسم‌های ایام محرم
کد خبر: 4073914
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶

آمادگی همه‌جانبه قم برای برگزاری مراسم‌های ایام محرم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: هزار مسجد و حسینیه، هزار محفل خانگی، یک‌هزار و 200 هیئت فارسی‌زبان، به همراه 300 هیئت غیربومی به همراه 2 هزار مبلغ آماده برگزاری و تعظیم شعائر دینی هستند.

به گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده در آیین سیاه‌پوشانی شهر مقدس قم توسط شهرداری قم که امروز پنجم مردادماه در در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: هزار مسجد و حسینیه، هزار محفل خانگی، ۱۲۰۰ هیئت فارسی‌زبان، به همراه ۳۰۰ هیئت غیربومی به همراه ۲ هزار مبلغ آماده برگزاری و تعظیم شعائر دینی هستند.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغات محیطی و آماده‌سازی شهر و قدردانی از اقدامات شهرداری برای ورود به ماه محرم، یادآور شد: طبق ارزیابی‌های انجام‌شده، ۲۰ درصد از مردم به‌صورت مستقیم از تبلیغات محیطی تأثیر می‌پذیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم با بیان اینکه در سطح استان قم ۱۲۰۰ نقطه تأثیرگذار وجود دارد، ادامه داد: بیلبوردهای شهری و بین‌راهی یکی از نقاط تأثیرگذار در فضاسازی‌های محیطی و تبلیغات شهری برای انتقال مفاهیم دینی است.

وی تصریح کرد: با همکاری و مشارکت شهرداری قم و برخی نهادهای دیگر، هم‌زمان با هشتم محرم امسال اطلاعات و خاطرات شهدای هیئات مذهبی ثبت و در معرض توجه مخاطبان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha