سرخط شبکه‌های مجازی دشمن؛ تضعیف نهضت اسلامی، اصل ولایت‌فقیه و بنیان خانواده
کد خبر: 4074007
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
در کنگره ۷۵۰ شهید تویسرکان مطرح شد؛

سرخط شبکه‌های مجازی دشمن؛ تضعیف نهضت اسلامی، اصل ولایت‌فقیه و بنیان خانواده

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سر خط محتوای شبکه‌های مجازی تضعیف سه سرخط نهضت اسلامی، اصل ولایت‌فقیه و بنیان خانواده است، اما ما متکی به قرآن کریم هستیم، کتابی که هیچ بدیلی ندارد و آخرین کتاب الهی است و ما در محتوای تمام ادیان و حزب‌ها استوار و پایدار هستیم.

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،به گزارش ایکنا از همدان، رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شب گذشته، پنجم مردادماه در دومین کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان و اجلاسیه ۷۵۰ شهید شهرستان تویسرکان و گرامیداشت شهدای عملیات مرصاد با بیان اینکه عملیات مرصاد یکی از آیینه‌های مجسم‌ و شفاف و بیانگر دروغ‌گویی غربی‌ها و دشمنان انقلاب جمهوری اسلامی است، گفت: عده‌ای که در اوایل انقلاب شاید باعث افتخار ایران بودند بعدها فریب غربی‌ها و صدام را خورده و در ستون پنجم دشمن قرار گرفتند، بسیاری از جوانان و خانواده‌های ایرانی را اغفال کرده و عملیات مرصاد را راه بیاندازند که در این عملیات بیشترین شهدا از شهر تویسرکان با ۴۰ شهید است.

وی ادامه داد: مردم تویسرکان و جوانانی که جنگ و انقلاب را ندیده‌اند بدانند امریکا منافقین را تجهیز کرد که علیه ایران در ستون پنجم صدام قرار بگیرند که با ایران بجنگند و در حال حاضر همین امروز در آلبانی تجهیزات الکترونیکی و کامپیوتری را در اختیار منافقین قرار داده است که جنگ نرم رسانه‌ای را علیه جوانان انقلابی ایران به راه بیاندازند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: آیا کسی از این داعیه‌داران حقوق بشر سؤال کرده است که چرا گاهی منافقین را در قالب تروریست معرفی می‌کنید و گاهی این‌ها را ارج می‌نهید شما که تاریخچه سازمان منافقین را می‌دانید و با توجه به نفرت مردم ایران از منافقین باز هم آنها را به کار گرفته تا جنگ نرم را با ایران راه بیاندازند و مقر آنها را از اشرف عراق به آلبانی انتقال داده‌اند و تجهیزات در اختیارشان قرار داده‌اند تا مغز و فکر و ارزش‌های فرهنگی جوانان ایرانی را به سمت و سوی غرب‌زدگی ببرند.

شریف با بیان اینکه دشمن اصلی ما آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها فرسنگ‌ها از ملت ما فاصله گرفته‌اند و از طریق کشورهای دیگر و فشارهای اقتصادی می‌خواهند به ما ضربه بزنند اما همچنان ناکام مانده‌اند و خواهند ماند، تصریح کرد: ما از جایی با دست خالی شروع کردیم و امروز به عنوان قدرت نظامی برتر منطقه شناخته شده‌ایم و علاوه بر دفاع از کشور خودمان از کشورهای مظلوم اطراف خود و خاورمیانه نیز دفاع می‌کنیم.

وی بیان کرد: شهیدان سرمایه‌های این کشور هستند و این سرمایه‌ها و خون شهدا و ایثار رزمندگان ما را پیروز کرده است و در شهری که شهرتش دارالمؤمنین است امروز بزرگداشت شهدای مرصاد را پاس می‌داریم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان ما امروز خانواده‌های ایرانی را هدف قرار داده و می‌خواهند انسجام خانواده‌های ایرانی را سست کنند چراکه وقتی خانواده منسجم نباشد نمی‌تواند جوان غیرتمند و با هوش و عالم تحویل جامعه دهد و جامعه‌ای که خالی از جوانان عالم و با غیرت باشد نمی‌تواند پیشرفت کند.

وی با بیان اینکه دشمن امروز حجاب را در ایران را هدف قرار داده و با حربه‌های مختلف می‌خواهند حجاب و حیا را از خانواده‌ها و جامعه ایرانی بردارند و بنیان خانواده مذهبی و منظم ایرانی را ویران کنند، افزود: سر خط محتوای شبکه‌های مجازی تضعیف سه سرخط نهضت اسلامی، اصل ولایت‌فقیه و بنیان خانواده است اما ما متکی به قرآن کریم هستیم، کتابی که هیچ بدیلی ندارد و آخرین کتاب الهی است و ما در محتوای تمام ادیان و حزب‌ها استوار و پایدار هستیم و عمل کردن به اهداف الهی قرآن و اسلام از جمله وظایف مهم ما است.

شریف خطاب به مردم گفت: هیچ هراسی از حوزه اطاعاتی وجود ندارد، همه دنیا را علیه ما بسیج کردند اما خوشبختانه نتوانستند کاری از پیش ببرند و پایه‌های انقلاب ما را تضعیف کنند و در حال حاضر هیچ نشانی از گروه‌هایی چون منافقین و داعش و صدام و غیره نیست.

این مقام مسئول بیان کرد: دشمنان به صراحت به قدرت نظامی ایران اشاره کردند و زیر بار فشار تحریم‌های سخت فرزندان انقلابی ایران توانستند پیشرفته‌ترین و قوی‌ترین امکانات نظامی را ساخته و در اختیار بگیرند و به جرئت می‌توان گفت که از لحاظ قدرت نظامی و مقابله نظامی در مقابل دشمن هیچ ضعفی نداریم و نمونه بارز آن توقیف کشتی نفت‌کش یونانی و پهپاد آمریکایی بود.

وی اظهار کرد: ما عمیقاً مشکلات معیشتی مردم را درک می‌کنیم و تا جایی که بتوانیم در رفع این مشکلات اقتصادی تلاش می‌کنیم، ما به مسئولین کشور می‌‌گوییم تأمین امنیت مردم و کشور به عهده ما است و شما هم به مشکلات معیشتی مردم جامعه ایران بپردازید و مردم و جوانان را در حوزه کارآفرینی و خودکفایی کمک کنید.

وی افزود: خوشبختانه هفت سال است که ایران در تولید بنزین به خودکفایی رسیده است، قبل از آن وابسته غرب بودیم ما را تحریم می‌کردند اما دیگر از این موضع وابسته به غرب نیستیم‌ و همین امر دشمنان را ناکام کرده و دشمنی خود را آشکارتر و محکم‌تر کردند، ما مؤلفه‌های نظامی دینی را با اهدا شهدا و ایثارگران ثابت کردیم و آزادترین کشور هستیم اما از جانب دشمن متهم هستیم به مبارزه با آزادی البته آزادی از نظر دشمنان با آزادی انقلاب و چیزی که هدف شهدا بود بسیار متفاوت است‌.

شریف گفت: ما به دشمن اصلی ایران اسلامی یعنی صهیونیست‌ها اجازه نمی‌دهیم به هدفشان که کشیده شدن جنگ و ناامنی بین کشورهای منطقه است برسند و آنها را در این امر ناکام می‌گذاریم، ناتو چماق دست آمریکایی‌ها برای ایجاد اختلاف و درگیری میان مردم منطقه است و پشت تمام این دعواها و جنگ‌ها آمریکا است و بیشترین منفعت را به خاطر فاصله جغرافیایی زیاد از این جنگ‌ها می‌برد.

وی در پایان گفت: جمله آخر من که در همه یادواره‌ها میگویم سه جمله از وصیت‌نامه یک شهید دانشجو است که می‌گوید خدای بزرگ جسمم را به خاک روحم را به تو و راهم را به مردم ایران می‌سپارم.

در ادامه حسین افشاری فرماندار تویسرکان گفت: در شرایطی ۳۴ سال بعد از عملیات غرورآفرین مرصاد، روز تویسرکان را گرامی می‌داریم که نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از باثبات‌ترین نظام‌ها به لحاظ سیاسی در جهان است و اکنون ایران از نظر قدرت نظامی جز قدرت‌های برتر آسیای غربی است، از نظر اقتصادی بیش از ۹۰ درصد نیاز مردم درون کشور تأمین می‌شود و در حوزه علم و فناوری، در شتاب علمی یکی از چند کشور برتر جهان هستیم.

وی افزود: با افتخار اعلام می‌کنیم در شهرستان تویسرکان ما حداقل سه شرکت دانش‌بنیان در داروسازی، در صنایع الکترونیک و هم صنایع مرتبط با خودرو داریم که در لوای علم حرکت می‌کنند همچنین طرح توسعه‌ای که هم‌زمان با سفر پر خیر و برکت استاندار در شهرستان برای سه شرکت عملیاتش آغاز شد، آینده بسیار درخشانی را در حوزه علم و فناوری و تکنولوژی در شهرستان رقم خواهد زد.

افشاری گفت: در شهرستان تویسرکان با ۱۵۵۰ کیلومترمربع شش هزار میلیارد تومان طرح عمرانی و اقتصادی در دست اجراست و با بیش از هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های شهرستان تویسرکان در سفر ریاست جمهوری موافقت شده است.

وی تصریح کرد: حضور گسترده و انبوه مردم با وجود مشغله‌های فراوان در چنین روزی که بعد از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی وقتی حرف شهید و شهادت می‌آید، وظیفه ما را دو چندان سنگین‌تر می‌کند.

انتهای پیام
captcha