رفاه و توسعه در نتیجه وجود امنیت محقق می‌شود
کد خبر: 4074232
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳

رفاه و توسعه در نتیجه وجود امنیت محقق می‌شود

امام‌جمعه سنندج امنیت را نعمتی مهم در زندگی انسان‌ها دانست و گفت: رفاه و توسعه در نتیجه وجود امنیت محقق می‌شود.

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام‌جمعه سنندج، امروز، هفتم مردادماه در آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه سنندج اظهار کرد: آب مایه حیات، توسعه و آبادانی کشور است و نقش مهمی در زندگی انسان و جانداران دارد، بنابراین صرفه‌جویی در استفاده از آن ضروری است.

وی با بیان اینکه باید در بحث استفاده از آب، برق و گاز دلسوز بوده و به فکر هم‌نوعان خود باشیم، افزود: اگر نسبت به استفاده درست از نعمت‌های خدادادی بی‌توجه باشیم و قدر آن را ندانیم، به طور قطع در آینده با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد.

امام‌جمعه سنندج، امنیت را نعمتی مهم در زندگی انسان‌ها دانست و بیان کرد: رفاه و توسعه در نتیجه وجود امنیت محقق خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه همگان باید قدردان امنیت موجود در کشورمان و زحمات نیروهای نظامی و انتظامی باشیم، ادامه داد: بصیرت و جان‌فشانی نیروهای امنیتی موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

ماموستا رستمی سلامتی را نعمت بزرگی دانست و افزود: در شرایط کنونی به منظور حفظ سلامتی خود همگان باید به توصیه‌های پزشکان و دانشگاه علوم پزشکی عمل کنیم تا ریشه ویروس کرونا و وبا برای همیشه در کشورمان خشکانده شود.

وی به دیدار روحانیون اهل سنت و تشیع استان با رهبر معظم انقلاب در چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: رهبری در این دیدار به مسائل مختلفی از جمله نماز جمعه و جماعات اشاره داشتند و بر لزوم رفع مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی مردم تأکید کردند.

امام‌جمعه سنندج یادآور شد: در دیداری که با رئیس‌جمهور نیز داشتیم، ایشان بر تلاش برای تحقق وعده‌های دولت مبنی بر رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha