توزيع یک‌هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی در کردستان
کد خبر: 4074453
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

توزيع یک‌هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی در کردستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان از توزيع یک‌هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی با حمايت مؤسسه حضرت خديجه (س) قم در کردستان خبر داد و گفت: این نذر قربانی بین عزتمندان عضو کانون‌های مساجد استان توزیع می‌شود.

کامل گلباغی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان، کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان اظهار کرد: در تداوم طرح نذر قربانی اول ماه قمری که توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه(س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد، کار توزیع یازدهمین محموله یک‌هزار و 500 بسته‌ای گوشت گرم به استان کردستان آغاز شد.

وی افزود: این دوره یک‌هزار و 200 بسته از طرف مؤسسه حضرت خدیجه(س) و 300 بسته نیز از طرف بنیاد رضوی به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم‌الحرام در استان توزیع شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان بیان کرد: ذبح و بسته‌بندی گوشت گرم گوسفندی در شرایط کاملا بهداشتی و استاندارد به منظور رساندن نذورات مردمی در بهترین و با کیفیت‌ترین شکل انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای طرح نذورات قربانی طی دو سال گذشته در راستای رزمایش مواسات و همدلی در استان تداوم دارد و قریب به 16 تن گوشت گرم به تناوب در نقاط مختلف کردستان و شهرستان‌های تابعه استان به دست عزتمندان رسیده است.

گلباغی گفت: تمام مراحل اعم از شناسایی و ثبت اسامی خانواده‌های عزتمند و آسیب دیده از کرونا، توزیع و راستی آزمایی به منظور نظارت بر اجرای درست طرح و رسیدن نذورات به محرومان واقعی با نظارت مؤسسه حضرت خدیجه(س) و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور صورت می‌گیرد.

وی از پیش‌بینی سامانه پیامکی به شماره ۲۰۰۰۰۳۰۳ در راستای ارتباط محرومان با خیرین و ثبت بازخورد از نحوه توزیع، سلامت و کیفیت بسته‌ها، تکریم محرومانِ بهره‌مند از این طرح و ارایه نظرات و دل نوشته‌های خانواده‌ها خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان با دعوت از عموم مردم و خیرین استان برای مشارکت در این طرح، یادآور شد: شماره کارت به نام موسسه حضرت خدیجه به شماره ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۵۶۶۶۶۶۶ و قسمت کمک‌های نقدی در وب سایت این مؤسسه به آدرس khadije.com به صورت ۲۴ ساعته و آنی جهت مشارکت در این طرح خیرخواهانه مهیا است.

انتهای پیام
captcha