برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی قرآن در کردستان
کد خبر: 4074479
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی قرآن در کردستان

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی قرآن ویژه بانوان و آقایان در سطح استان کردستان خبر داد.

دوره آموزشی تخصصی قرآن

خلیل همتی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دوره‌های آموزش تخصصی قرآن ویژه بانوان و آقایان دیروز، هفتم مردادماه در دو شهرستان سنندج و سقز برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی ویژه آقایان شامل دوره آموزش تخصصی ارتقای سطح حافظان و قاریان استان کردستان بوده است، افزود: این دوره آموزشی با حضور استاد سعید پرویزی، از قاریان ممتاز و بین المللی کشور برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: در این دوره تخصصی 17 نفر از قاریان، حافظان برتر استان کردستان حضور داشته‌اند که از راهنمایی‌ها و تجربیات استاد پرویزی بهره‌مند شدند.

وی با اعلام اینکه این دوره‌های آموزشی به صورت مستمر با حضور اسایتد برجسته کشوری برگزار خواهد شد، افزود: استاد سعید پرویزی و استاد احمد ابوالقاسمی، از قاریان برجسته و ممتاز بین‌المللی کشور در این دوره‌های آموزشی حضور خواهند داشت.

همتی به برگزاری دوره آموزش تخصصی صوت و لحن و فنون تلاوت ویژه بانوان در سطح شهرستان سقز خبرداد و گفت: این دوره آموزشی با هدف آموزش صحت حفظ و وقف و ابتدا برگزار شد.

وی اظهار کرد: این دوره آموزشی با حضور مریم سعیدی، از داوران بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و طاهره نائبی موحد، نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن و داور ملی برگزار شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان در پایان یادآور شد: 20 نفر از بانوان حافظ و قاری استان کردستان در این دوره آموزشی قرآن حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha