شرکت ۴۱۱ نفر کردستانی در رشته‌های معارفی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4075143
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱

شرکت ۴۱۱ نفر کردستانی در رشته‌های معارفی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان از شرکت ۴۱۱ نفر کردستانی در رشته‌های معارفی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن خبر داد و گفت: این دوره از رقابت‌های قرآنی به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد.

خلیل همتی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان

خلیل همتی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مرحله شهرستانی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در استان کردستان از اواخر تیرماه امسال آغاز شده است.

وی افزود: مرحله شهرستانی رشته‌های آوایی در دو حوزه امتحانی استان برگزار شده و حوزه امتحانی سنندج نیز فردا، ۱۱ تیرماه در سنندج برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان از شرکت ۴۱۱ نفر کردستانی در رشته‌های معارفی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن خبر داد و بیان کرد: این دوره از رقابت‌های قرآنی به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از این تعداد ۳۵۲ نفر در رشته تفسیر عمومی، ۴۶ نفر در رشته نهج‌البلاغه و ۱۳ نفر در رشته مفاهیم صحیفه سجادیه شرکت کرده‌اند.

همتی با اشاره به برگزاری آزمون معارفی در دو بخش پیش آزمون و آزمون اصلی افزود: زمان برگزاری آزمون رشته‌های معارفی به دلیل شرایط آب و هوایی و قطعی اینترنت تغییر کرد.

وی در پایان یادآور شد: در این راستا پیش آزمون رشته‌های معارفی بیست‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن ۲۴ مردادماه و آزمون اصلی ۲۶ مردادماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha