همایش «تجلیل از برترین‌های عرصه امربه معروف و نهی از منکر» در کردستان برگزار شد
کد خبر: 4075712
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳

همایش «تجلیل از برترین‌های عرصه امربه معروف و نهی از منکر» در کردستان برگزار شد

همایش «تجلیل از برترین‌های عرصه امربه معروف و نهی از منکر استان» امروز، 12 مردادماه در مجتمع فرهنگی - هنری فجر سنندج برگزار شد.

محمود الله‌مرادی، دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، محمود الله‌مرادی، دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان امروز، 12 مردادماه در همایش تجلیل از برترین‌های عرصه امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار کرد: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح امت جدش رسول الله هدف اصلی قیام امام حسین(ع) بوده است.

وی با اشاره به اینکه آیات قرآنی و روایات دینی اهمیت اجرای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر را برای همگان مشخص می‌کند، افزود: در این راستا باید گفت اجرای امر به معروف و نهی از منکر بیانگر شرعی و دینی بودن این تکلیف الهی می‌باشد.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان به فعالیت شوراهای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اشاره و بیان کرد: این شوراها نقش ویژه‌ای در گسترش معروفات در جامعه داشته‌اند.

وی با اشاره به وظایف ادارات و نهادهای دولتی در اجرای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر استان افزود: سازمان تبلیغات استان کردستان، صداوسیما، هلال احمر، جهادکشاورزی و سازمان بازرسی فعالیت چشمگیری در دهه امر به معروف و نهی از منکر در استان داشته‌اند.

حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی بزرگترین معروف است

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان در ادامه این همایش حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران را بزرگترین معروف دانست و گفت: در این راستا همگان باید برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی جهادگرانه تلاش کنیم.

وی جهاد تبیین، خدمت به مردم و امیدبخشی به مردم را از معروفات مورد تأکید نظام ذکر کرد و افزود: مسئولان نظام مقدس انقلاب اسلامی باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا زمینه اجرای بهتر این معروفات را در جامعه فراهم کنند.

فرمانده انتظامی کردستان افزود: فقر، فساد و بی‌عدالتی از منکرات مورد توجه نظام بوده است که مسئولان باید کمک کنند تا دولت مستقر ریشه فقر را در جامعه سوزانده و شرایط زندگی مطلوبی را برای فراهم کنند.

وی مقابله با انواع فساد را نباید هیچگاه فراموش کنیم، یادآور شد: دشمنان تلاش می‌کنند مردم را به سمت بی‌بند و باری و فساد اخلاقی ببرند لذا باید مردم را نسبت به این امر هوشیار و آگاه کنیم.

انتهای پیام
captcha