جشنواره «فجر تا فجر» در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 4079376
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴

جشنواره «فجر تا فجر» در سمنان برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه سمنان از برگزاری جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» با همکاری این دانشگاه خبر داد.

برگزاری جشنواره «فجر تا فجر» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، مسعود نصیری‌زرندی، رئیس دانشگاه سمنان، امروز، 29 مرداد، در هشتمین جلسه شورای مدیریت آموزش عالی استان، از برگزاری جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» خبر داد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تشویق متفکران و صاحب‌نظران برای تولید آثار مرتبط با نماز دانست و افزود: در همین راستا مشارکت دانشگاهیان در سطوح استانی و ملی از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس شورای مدیریت آموزش عالی استان با تأکید بر اینکه این جشنواره در سه محور علمی، پژوهشی، فرهنگی و ادبی با 34 موضوع برگزار می‌شود اظهار کرد: مقرر شده محور علمی ـ پژوهشی و بخش نرم‌افزارهای کمک آموزشی نماز «رایانه‌ای و تلفن همراه» و بازی‌ها و ابزارهای کمک آموزشی غیر دیجیتال این جشنواره با محوریت دانشگاه سمنان به عنوان دانشگاه معین استان سمنان و با همکاری سایر دانشگاه‌های استان اجرایی شود.

علی حقیقی‌اصل، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان نیز با اشاره به فعالیت شرکت‌ها و واحدهای فناور این پارک علمی در بخش نرم‌افزار های کمک آموزشی گفت: این قابلیت در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان وجود دارد که با تنوع‌بخشی محصولات تولیدی، فرصت انتخاب بیشتری را در اختیار علاقه‌مندان به نماز قراردهند.

همچنین در این نشست مقررشد؛ اطلاع‌رسانی مطلوب در خصوص دعوت و مشارکت حداکثری دانشگاهیان استان جهت شرکت در این جشنواره انجام و بستر لازم برای دعوت از علاقه‌مندان به داوری آثار از تمام مراکز آموزش عالی استان فراهم شود و کلیه آثار تا بیست آذر 1401 در سایت جشنواره به آدرس noor.namaz.ir بارگذاری شود.

انتهای پیام
captcha