برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن در ۳۵ خانه قرآن بیجار
کد خبر: 4081078
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن در ۳۵ خانه قرآن بیجار

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم ویژه کودکان در ۳۵ خانه قرآن شهری و روستایی شهرستان بیجار خبر داد.

جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: خانه‌های قرآن شهری و روستایی همواره در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی بدون هیچ چشمداشتی یاریگر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار بوده‌اند.

وی با اشاره به به برگزاری کلاس‌های آموزش حفظ قرآن با شرکت قرآن‌آموزان در ۳۵ خانه قرآن شهری و روستایی بیجار افزود: کلاس‌های آموزش حفظ قرآن کریم ویژه کودکان به صورت مجزا در این خانه‌های قرآنی برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با اشاره به استفاده از ظرفیت اساتید قرآنی در این کلاس‌ها، بیان کرد: کلاس‌های آموزش قرآن کریم به صورت روزانه در خانه‌های قرآنی برگزار خواهد شد

وی با اشاره به اینکه کلاس‌های حفظ شامل جزء ۳۰ و سه جزء از قرآن کریم بوده است، افزود: به قرآن آموزانی که در آزمون‌های کتبی و شفاهی امتیاز لازم را کسب کنند، گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا عمل کردن به آموزه‌های این کتاب عظیم و انسان‌ساز را ادای دین به قرآن یادآورشد: هدف مجموعه تبلیغات اسلامی در حمایت از طرح‌های فراگیر قرآنی در واقع تبلیغ و ترویج این کتاب هدایت است.

انتهای پیام
captcha