اجرای نمایش «تمام که نمی‌شود ولی تمام» در سنندج
کد خبر: 4081244
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

اجرای نمایش «تمام که نمی‌شود ولی تمام» در سنندج

نمایش «تمام که نمی‌شود ولی تمام» کاری از گروه تئاتر معاصر با حمایت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در پردیس سینمایی بهمن سنندج روی صحنه می‌رود.

پوستر نمایش تمام که نمی شود ولی تمام

امین مرادی، رئیس حوزه هنری استان کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: «نمایش تمام که نمی‌شود ولی تمام» که جزو آثار برتر و برگزیده جشنواره تئاتر استانی وتار بود، از 9 شهریورماه به مدت 10 روز در پردیس سینمایی بهمن سنندج روی صحنه می‌رود.

وی افزود: این نمایش کاری از گروه تئاتر معاصر است که سال گذشته در جشنواره استانی تئاتر وتار به عنوان نمایش برگزیده انتخاب شده و جوایز اصلی چهار بخش را به خود اختصاص داده است.

رئیس حوزه هنری استان کردستان با بیان اینکه نویسنده این اثر نمایشی اکبر صادقی است، بیان کرد: فرشید کرمی کارگردان این اثر است و در آن شماری از بازیگران نام آشنایی تئاتر استان کردستان ایفای نقش می‌کنند که از جمله می‌توان زاهد زندی، مریم مقصودی، رضا حاج خسروی، ایوب حسین پناهی، برهان نظامی و محمد محمدی اشاره کرد.

وی یادآور شد: نمایش «تمام که نمی شود ولی تمام» از 9 شهریورماه و هر روز از ساعت 19 در سالن شماره دو پردیس سینمایی بهمن سنندج روی صحنه می‌رود و علاقمندان برای تهیه بلیط می‌توانند به گیشه پردیس سینمایی بهمن مراجعه کنند.

گفتنی است؛ علاوه بر گروه تئاتر معاصر و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج نیز در راستای اجرای عمومی نمایش «تمام که نمی شود ولی تمام» مشارکت دارند.

یادآور می‌شود؛ جشنواره استانی تئاتر وتار هر سال به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی در شهرستان بیجار برگزار می‌شود و یکی از شروط اصلی پذیرش نمایش‌ها در این رویداد، تعهد آن‌ها برای اجرای عمومی است.

انتهای پیام
captcha