بهره‌مندی از نیروهای بومی راه توسعه کردستان را هموار می‌کند
کد خبر: 4081331
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

بهره‌مندی از نیروهای بومی راه توسعه کردستان را هموار می‌کند

مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی گفت: استفاده از نیروهای بومی و دلسوز در کردستان می‌تواند راه رشد و گسترش استان راهموار کند.

دیدار مشاور رئیس جمهور با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، عبدالسلام کریمی، مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی، امروز، ششم شهریورماه در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان با تبریک انتصاب ایشان در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: استفاده از نیروهای بومی و دلسوز در استان می‌تواند راه رشد و گسترش استان را هموار کند.

وی افزود: در جلساتی که با وزرای دولت داشته بر استفاده از نیروهای متخصص اهل سنت در مدیریت‌های کشوری تأکید داشته و خواهان استفاده از آن‌ها در پست‌های مختلف شده است.

مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی با اشاره به دیدار فراکسیون اهل سنت با حجت‌الاسلام رئیسی افزود: بحث‎ها و نظرات و پیشنهادهای قابل توجهی در این دیدار به رئیس‌جمهور داده شد و ایشان هم قول مساعد برای حل مشکلات مناطق اهل سنت دادند و در آینده جهت بررسی و پیگیری مصوبات جلسات بیشتری خواهیم داشت.

ارسلان ازهاری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان استفاده از نیروهای اهل سنت در پست‌های کشوری را از اقدامات خوب دولت سیزدهم دانست و ابراز امیدواری کرد: با وجود فردی دانشگاهی و حوزه‌ای در این مسئولیت می‌توان شاهد خبرهای خوبی برای استان در آینده باشیم.

انتهای پیام
captcha