طرح زیارت «طریق‌الرضا» برگزار می‌شود
کد خبر: 4081427
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰

طرح زیارت «طریق‌الرضا» برگزار می‌شود

مسئول شبکه جوانان رضوی همدان بیان کرد: همزمان با ایام پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا(ع) طرح زیارت با پای پیاده با عنوان «طریق‌الرضا» در نزدیکی مشهد برگزار می‌شود.

رضا مرتضایی مسئول شبکه جوانان رضوی همدانرضا مرتضایی، مسئول شبکه جوانان رضوی همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با ایام پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا(ع) طرح زیارت با پای پیاده با عنوان «طریق‌الرضا» در نزدیکی مشهد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح برای چهارمین سال است که برگزار می‌شود، افزود: زائران سوم مهرماه از حوالی قدمگاه امام رضا(ع) تا حرم طی دو روز پیاده‌روی می‌کنند و به‌مدت دو روز هم در مشهد مستقر شده و هفتم مهرماه به همدان برمی‌گردند.

مرتضایی یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح تا ۱۵ شهریورماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام خود از طریق تماس با شماره ۰۹۱۸۴۴۵۹۹۴۵ اقدام کنند.

وی با بیان اینکه کانون جوانان رضوی به‌دنبال برپایی روضه‌های خانگی در ایام پایانی ماه صفر و روز شهادت امام رضا(ع) است، اظهار کرد: به‌دنبال رایزنی با اداره تبلیغات اسلامی هستیم تا از ظرفیت مبلغان در روضه‌های خانگی که هر ساله مراسم دارند استفاده کرده تا با محوریت یک موضوع و به‌صورت سلسله‌وار مباحثی در مورد جایگاه شخصیت و یا سبک زندگی امام رضا(ع) و... بپردازند تا از بیان مباحث پراکنده جلوگیری شود.

مسئول شبکه جوانان رضوی همدان اظهار کرد: اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی در روز شهادت امام رضا(ع) در همدان خواهد بود که فعلا رایزنی‌ها در حال انجام است مکان و زمان این اجتماع متعاقبا اعلام خواهد شد.

مرتضایی از اعلام فراخوان پویش نذر آب خبر داد و گفت: این پویش سراسری از سوی دفتر آستان قدس رضوی و در سطح کشوری برگزار می‌شود، علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند کد دستوری *۸# را شماره‌گیری کرده و در ثواب آب‌رسانی به زائران اربعین سهیم شوند.

انتهای پیام
captcha