کتابخانه نماد توسعه فرهنگی هر منطقه است
کد خبر: 4081571
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

کتابخانه نماد توسعه فرهنگی هر منطقه است

نماینده ولی‌فقیه در استان‌ سمنان با بیان اینکه کتابخانه نماد توسعه فرهنگی هر منطقه است، گفت: هیچ چیز جایگزین کتاب نمی‌شود لذا باید ترویج کتابخوانی بین جوانان صورت گیرد.

کتابخانه نماد توسعه فرهنگی هر منطقه است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، عصر روز گذشته، ششم شهریور در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان خواستار توجه و رسیدگی به وضعیت کتابخانه‌های شهرها و روستاهای استان شد و گفت ‬ با توجه به تمام ابزارهای نوین، هیچ چیز جایگزین کتاب نمی‌شود لذا باید ترویج کتابخوانی بین جوانان صورت گیرد.

وی ادامه داد: کتابخانه نماد توسعه فرهنگی هر منطقه است که در این راستا علم با تمام ارزش‌های ذاتی که دارد اگر انتقال نیابد، ارزشی نخواهد داشت که در این راستا نیاز به ترویج کتابخوانی این روزها بیش از هر زمان احساس می‌شود.

امام‌جمعه سمنان با اشاره به اهمیت کتابخوانی و کتاب نویسی، متذکر شد: کتاب بزرگ‌ترین عامل صیانت و نگهداری از اندیشه‌ها و علم دانشمندان است.

محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان نیز به فعالیت‌های کتابخوانی توسط این اداره کل در دوران کرونا به خصوص در حوزه فضای مجازی اشاره کرد و افزود: برنامه‌های وسیعی برای اقشار مختلف مردم در راستای ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه دیده شده است.

به گفته وی؛ تلاش بر این است تا سهم به سزایی در افزایش دانش و آگاهی مردم از طریق سوق به سمت فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha