آمادگی ۱۲٤۰ گروە جهادی در کردستان
کد خبر: 4082077
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵

آمادگی ۱۲٤۰ گروە جهادی در کردستان

فرماندە سپاە بیت‌المقدس استان کردستان گفت: در حال حاضر یک هزار و ۲٤۰ گروە جهادی در سطح استان مشغول بە فعالیت هستند کە در سال جاری ۳٤٥ گروە جهادی تخصصی بە این تعداد اضافە شدە کە ظرفیت بی‌نظیری در استان است.

سردار سیدصادق حسینی، فرماندە سپاە بیت‌المقدس استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار سیدصادق حسینی، فرماندە سپاە بیت‌المقدس استان کردستان امروز، هشتم شهریورماه در برنامە گرامیداشت روز کارمند کە در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری و وصایای امام این است کە اقدامات انجام شدە را باید برای مردم تبیین کرد.

وی افزود: در حال حاضر یک هزار و ۲٤۰ گروە جهادی در سطح استان مشغول بە فعالیت هستند کە در سال جاری ۳٤٥ گروە جهادی تخصصی بە این تعداد اضافە شدە کە ظرفیت بی‌نظیری در استان است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: گروەهای جهادی در اقداماتی همچون ساخت و مرمت مسکن محرومین، اجرای پروژەهای آبرسانی، رنگ آمیزی و بهسازی مدارس مناطق محروم و توزیع بستەهای معیشتی و ... نقش بسزایی دارند.

وی با اشاره به اینکه ایدە گروەهای جهادی و میز خدمت از سوی سپاە مطرح و ایدە آن برگرفتە از اندیشە و تفکر امامان انقلاب گرفتە شدە است، ادامه داد: معتقدیم دولت فعلی، همچون دولت شهید رجایی و باهنر یک دولت انقلابی و مردمی است؛ لذا باید آن‌ها را الگویی برای خدمت قرار داد.

سردارحسینی یادآور شد: رجایی و باهنر در دفاع از انقلاب و رهبری مستحکم و استوار بودند و در تلاش برای حل مشکلات مردم و کشور بە راستی خستگی‌ناپذیر بودند.

محمدرضا رمضان‌زادە، مسئول سازمان بسیج کارمندان استان کردستان اظهار کرد: امروز همزمان با سراسر کشور رزمایش گروەهای جهادی تخصصی با محوریت بسیج ادارات و کارمندان کشور در کلیە مراکز استان‌ها افتتاح خواهد شد.

وی از برگزاری میزهای خدمت جهادی در مناطق محروم و حاشیە شهرها خبر داد و گفت: بالغ بر ۹۰۰ میز خدمت با حضور یک هزار بسیج کارمندی و خدمات‌رسان در مناطق محروم انجام شدە است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان کردستان بیان کرد: در مجموع سال ۱٤۰۰ و ٦ ماهە نخست سال جاری ۲٦ گروە جهادی بە مناطق محروم و حاشیە شهرها اعزام شدەاند.

وی بە ارائە آمار کمک‌های مومنانە در قالب بستەهای معیشتی پرداخت و ادامە داد: در مجموع در سال ۱٤۰۰ و شش ماهە نخست سال جاری ٦۳٥ بستە معیشتی در مناطق محروم و در بین افراد بی بضاعت توزیع شدە است.

رمضان‌زادە بە برگزاری اردوهای تخصصی میز خدمت در شرکت‌ها و کارخانەها اشارە کرد و گفت: با هدف بررسی مسائل و مشکلات کارخانەها و شرکت‌ها در سال گذشتە ٤٨ و در شش ماهە نخست سال جاری ۲٨ میزخدمت در سطح استان برگزار شدە است.

وی در خصوص توزیع غذای گرم بین نیازمندان افزود: از سال گذشتە تاکنون بیش از ۲ هزار و ٥۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شدە است.

رمضان‌زادە با اشاره به اینکه امروز رزمایش گروەهای جهادی همزمان با سراسر کشور در دهگلان و بانە افتتاح شد، گفت: این رزمایش از تاریخ ٨ لغایت ۱٤ شهریور بە طول خواهد انجامید و اختتامیە آن در روز ۱٤ شهریور و در روستای حسین آباد سنندج برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانوادە شهدا و ایثارگران، برگزاری گرامیداشت روز زن و تجلیل از بانوان محجبە، برگزاری نشست‌های روشنگری و جهاد تبیین و ... از دیگر اقدامات سازمان بسیج کارمندان بودە است.

انتهای پیام
captcha