سلسله محافل قرآنی در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4082150
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
با حضور قاری بین‌المللی

سلسله محافل قرآنی در کردستان برگزار می‌شود

مدیر واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برگزاری هفت محفل انس با قرآن کریم در هفت شهرستان استان خبر داد و گفت: این محافل قرآنی با حضور سیدمحمدجواد حسینی، قاری ممتاز جهان اسلام برگزار می‌شود.

پوستر سلسله محافل قرآنی در کردستانبه گزارش ایکنا از کردستان، کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کردستان در جمع اصحاب رسانه استان که امروز، 9 شهریورماه به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: سلسله محافل قرآنی با هدف توسعه و ترویج و بهره‌گیری از تعالیم انسان‌ساز قرآنی و با حضور سیدمحمدجواد حسینی قاری برجسته جهان اسلام و مشارکت قاریان و حافظان و برجسته استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این سلسله محافل قرآنی افزود: محافل قرآنی از ۱۳ شهریور ماه آغاز و تا ۱۸ هم این ماه ادامه دارد و شهرستان‌های سقز، قروه، بانه، دیواندره، سنندج، بیجار و کامیاران ميزبان این محافل قرآنی هستند.

مدیر واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان یادآور شد: این طرح و محافل انس با قرآن با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مجری اتحادیه مؤسسات قرآن‌ و عترت استان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha