صدور گذرنامه موقت تردد زوار اربعین در کردستان
کد خبر: 4082956
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲

صدور گذرنامه موقت تردد زوار اربعین در کردستان

رئیس پلیس اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: صدور برگ ویژه و خاص تردد اربعین(گذرنامه موقت تردد زوار اربعین) از تمهیدات پلیس برای تسهیل تردد زائران حسینی است.

اربعین حسینی

مهدی رستمی، رئیس پلیس اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در پاسخ به این سؤال که چه تمهیداتی برای تسهیل سفر زوار اربعین حسینی به ویژه در بحث تمدید گذرنامه پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: پلیس برای این که بتواند تردد زوار اربعین حسینی را تسهیل کند، اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

وی افزود: پلیس در تلاش است تا با اقدامات به موقع در صدور و تمدید گذرنامه‌ها در روند رسیدگی به درخواست زائران برای سفر اربعین تسریع بخشد.

رئیس پلیس اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی استان کردستان بیان کرد: برخی از هموطنان‌مان که اعتبار گذرنامه‌شان منقضی شده و مشتاق حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) هستند می‌توانند با مهر پلیس در این راهپیمایی عظیم و معنوی شرکت کنند و به خیل مشتاقان زیارت آقا ابا عبدالله الحسین(ع) بپیوندند؛ از طرفی صدور برگ ویژه و خاص تردد اربعین (گذرنامه موقت تردد زوار اربعین) از دیگر تمهیدات پلیس برای تسهیل تردد زائران حسینی است.

وی افزود: به منظور ارائه تسهیلات مطلوب به زوار اربعین حسینی (ع)، ساعت فعالیت مراجع و مراکز صدور گذرنامه از 8 صبح تا 18 افزایش یافته و همکارانمان در این مراکز، بعد از این ساعت تا ارائه خدمات به آخرین فرد حاضر در مرکز صدور گذرنامه، در خدمت زوار اربعین حسینی هستند.

سرهنگ رستمی از صدور برگ گذر موقت برای زائران خبر داد و یادآور شد: زائران قبل از مراجعه به مرز به مراکز پلیس گذرنامه در مراکز استان و شهرستان‌ها مراجعه و نسبت به تمدید گذرنامه‌ها خود اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha