پیش بینی حضور بیش از ۱۱۰ هزار نفر از خراسان شمالی در پیاده‌روی به سوی حرم امام رضا(ع)
کد خبر: 4083889
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

پیش بینی حضور بیش از ۱۱۰ هزار نفر از خراسان شمالی در پیاده‌روی به سوی حرم امام رضا(ع)

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از پیش‌بینی حضور بیش از ۱۱۰ هزار نفر از مردم این استان در مراسم پیاده روی به حرم امام رضا(ع) به مناسبت شهادت این امام بزرگوار خبر داد.

حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالیحجت الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره‌ به‌ اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال ۱۱۰ کاروان با جمعیت بیش از ۱۱۰ هزار نفر از این استان در مراسم شهادت امام رضا(ع) شرکت کنند، اظهار کرد: در مسیر جاده بین شهرهای استان و در مسیر کنار جاده‌هایی که توسط مردم و هیئت امنای مساجد و هیئات مذهبی روستاها، و در داخل شهر توسط تشکل‌های دینی و در ورودی استان توسط نمایندگی آستان قدس در استان و هلال احمر استان، جمعا تعداد ۳۵ ایستگاه پذیرایی و سلامت برپا خواهد شد. 

حجت الاسلام رفیعی با تأکید براینکه از تاریخ ۲۳ شهریور تا ۲۹ شهریور به مدت هفت روز ایستگاه‌های صلواتی برپا خواهد شد، ادامه داد: پیش‌بینی برای مبلغین کاروان‌ها تعداد ۳۰ نفر می‌باشد. 

این مقام مسئول در ارتباط با برگزاری برنامه‌های فرهنگی طی این مراسم تصریح کرد: طی این مراسم بدرقه از کاروان‌ها توسط مردم و روحانی مناطق در محلات و روستاهایی که زائرین پیاده دارند، برگزار می‌شود. 

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: علاوه بر آن روحانی که همراه کاروان است و یا روحانی اعزامی به صورت موقت در مسیر شهرستان‌ها از طرف ادارت تبلیغات اسلامی، برنامه‌های نماز جماعت، سخنرانی‌های کوتاه با موضوع سیره امام رضا(ع) و پاسخ به شبهات را خواهند داشت. 

وی ادامه داد: مسابقات فرهنگی برای اعضا کاروان‌ها و اهدا هدایا نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha