اعزام ۱۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوس آذربایجان غربی به پایانه مرزی مهران
کد خبر: 4085998
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰

اعزام ۱۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوس آذربایجان غربی به پایانه مرزی مهران

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از اعزام نزدیک به ۱۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی یک سر خالی به پایانه مرزی مهران جهت بازگشت زائران اربعین حسینی( ع ) خبر داد.

اتوبوس حمل زائران اربعینبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی، فروغ فاریابی، معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: با توجه به آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی(ع) از کشور عراق ، ۱۰۰ دستگاه اتوبوس از استان به سمت مرز مهران اعزام شدند تا کار بازگشت زائران اربعین حسینی را انجام دهند.

وی افزود: اولویت این ناوگان بازگشت زائران مقیم استان آذربایجان غربی است اما در صورت اتمام برگشت زائران این استان و خالی بودن ناوگان اتوبوسی، زائران دیگر استان‌ها هم توسط ناوگان اتوبوسی اعزامی استان آذربایجان غربی به محل زندگی شان جابه‌جا خواهند شد.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: ۱۰ نفر از راهداران و پرسنل استان آذربایجان غربی برای هدایت و راهنمایی زائران اربعین حسینی(ع) استان به سمت ناوگان اتوبوسی به پایانه مرزی مهران اعزام و در این پایانه مرزی مستقر شده‌اند و علاوه بر خدمات‌رسانی نسبت به راه‌اندازی میز خدمت نیز اقدام کردند.

وی از زائران خواست در صورت بروز هر گونه مشکل و سوالی با شماره و سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی تماس بگیرند تا مشکل و سوال آنها در اسرع وقت توسط کارشناسان این مرکز رسیدگی شود.

انتهای پیام
captcha