شکوفایی استعدادهای قرآنی؛ زمینه‌ساز تقویت بُعد معنوی جامعه
کد خبر: 4086922
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱

شکوفایی استعدادهای قرآنی؛ زمینه‌ساز تقویت بُعد معنوی جامعه

مدیر خانه قرآن سبحان شهرستان سقز شکوفایی استعدادهای قرآنی را زمینه‌ساز تقویت بُعد معنوی جامعه دانست و افزود: استقبال مخاطبان این خانه قرآنی از حفظ موضوعی قرآن کریم گامی مؤثر برای شکوفایی استعداد نوجوانان و جوانان و بچه‌های مسجدی بود.

خانه قرآن سبحان

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان کردستان، آمنه عزیزی، مدیر خانه قرآن سبحان شهرستان سقز اظهار کرد: این مرکز قرآنی از سال ۹۶ با کسب مجوز از سوی اداره تبلیغات اسلامی سقز، فعالیت آموزشی ـ تبلیغی خود را آغاز کرد و تاکنون در برپایی دوره‌های مختلف قرآنی، برای همه گروه سنی موفق بوده است.

وی در خصوص تعداد قرآن آموزان افزود: تاکنون حداقل ۱۵۰ نفر از دانش آموزان و چهل نفر از والدین در کلاس‌های قرآن شرکت کرده و آموزش دیده‌اند.

مدیر خانه قرآن سبحان شهرستان سقز با اشاره به اینکه رده سنی بچه‌ها از ۶ تا ۱۶ سال و والدین از ۲۷ تا ۳۵ سال هستند که در فعالیت‌های خانه قرآن سبحان مشارکت فعال دارند، بیان کرد: طرح آموزش قرآن مدارس را برای دانش‌آموزان از یک سال پیش شروع کردیم و درصددیم این طرح را در سال تحصیلی جاری برای دانش‌آموزان ادامه دهیم.

وی شکوفایی استعدادهای قرآنی را زمینه‌ساز تقویت بُعد معنوی جامعه دانست و افزود: استقبال مخاطبان این خانه قرآنی از حفظ موضوعی قرآن کریم گامی مؤثر برای شکوفایی استعداد نوجوانان و جوانان و بچه‌های مسجدی بود.

عزیزی در خصوص ظرفیت فضای مجازی در ترویج فرهنگ قرآنی اظهارکرد: فضای مجازی برخلاف تصور اگر کنترل و هدایت شود فضای بسیار خوبی است و دانش‌آموزان با استفاده از این فضا می‌توانند پیشرفت کنند.

وی در پایان یادآور شد: برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای خانواده‌ها، حفظ سوره یس نیز از دیگر فعالیت‌هایی بوده است که توسط این خانه قرآن به ویژه در ایام تابستان پیگیری و دنبال شد.

انتهای پیام
captcha