تحقق اهداف انقلاب اسلامی با ایجاد حس اعتماد بین دانشجویان
کد خبر: 4087014
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

تحقق اهداف انقلاب اسلامی با ایجاد حس اعتماد بین دانشجویان

سرپرست دانشگاه پیام‌نور فارس با تأکید بر اهمیت حفظ کرامت انسانی در برخورد با دانشجویان، گفت: با احترام به جوانان زمینه علم و دانش تقویت شده و با ایجاد حس اعتماد و ارتباط متقابل، در مسیر تحقق اهداف اصلی انقلاب و دانشگاه گام خواهیم برداشت.

محسن جاجرمی‌زاده، سرپرست دانشگاه پیام‌نور فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محسن جاجرمی‌زاده، سرپرست دانشگاه پیام‌نور فارس امروز، 30 شهریورماه در نشست صمیمانه با کارکنان دانشگاه پیام‌نور مرکز شیراز که همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و در آستانه هفته دفاع مقدس برگزار شده بود، گفت: علی‌رغم توطئه‌های 40 ساله استکبار و تحریم‌های ظالمانه، ایران اسلامی با شتاب در حال توسعه و پیشرفت است که امیدواریم عقب‌ماندگی‌های گذشته جبران و هر چه سریع‌تر از محدودیت‌ها خارج شویم.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ کرامت انسانی در برخورد با دانشجویان اظهار کرد: برخورد ما باید همراه با تکریم و ارج نهادن به هویت انسانی و دانشجویی باشد چرا که با احترام به جوانان زمینه علم و دانش تقویت شده و با ایجاد حس اعتماد و ارتباط متقابل، در مسیر تحقق اهداف اصلی انقلاب و دانشگاه گام خواهیم برداشت.

جاجرمی‌زاده، مطالبه‌گری را از خصوصیات نسل جوان ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد: تلاش برای حرکت سازنده در مسیر توسعه کشور، افزایش رشد اقتصادی درصدر برنامه‌های مسئولان قرار گیرد.

سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان فارس گفت: با توجه به اینکه امسال بعد از چند سال دوران شیوع کرونا، شاهد حضور پرشور دانشجویان در سطح دانشگاه هستیم، لازم است خدمات آموزشی و فرهنگی با انسجام کاری،همدلی و همکاری، به نحو مطلوب به جامعه علمی و دانشجویان ارائه شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حافظ ثابت، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام‌نور استان فارس نیز در این نشست با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین و برکات این حماسه بزرگ گفت: باید تلاش کنیم حسینی زندگی و حسینی بمیریم. ابتدا باید به حلال بودن لقمه و غذای خود توجه کنیم، در انجام وظایف و مسئولیت‌ها کم کاری نکنیم و مراقب باشیم ذهن ما تحت تاثیر و پیرو رسانه‌های دشمن قرار نگیرد.

وی افزود: لازم است به دنبال بصیرت‌افزایی باشیم و ازهر چیزی که باعث می‌شود از راه حق خسته شویم دوری کرده و اگر شبهه‌ای نیز در ذهنمان ایجاد شد آن را برطرف کنیم.

انتهای پیام
captcha