توزیع هزار بسته سبد کالا بین ماموستایان و خادمان مساجد کردستان
کد خبر: 4088270
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

توزیع هزار بسته سبد کالا بین ماموستایان و خادمان مساجد کردستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: به مناسبت دهه وقف و در راستای اجرای طرح امینانه نیت واقفان هزار بسته سبد کالای معیشتی امروز، پنجم مهرماه بین ماموستایان و خادمان مساجد توزیع شد.

محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو‌ با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در حال حاضر ۹۰۰ موقوفه شاخص به جز مساجد با ۲۰ هزار رقبه در استان کردستان وجود دارد.

وی افزود: به مناسبت گرامیداشت دهه وقف و در روز شهادت امام رضا(ع) هزار بسته معیشتی بین ماموستایان و خادمان مساجد کردستان توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش را از وظایف اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان دانست و بیان کرد: این اداره در دهه وقف امسال با توزیع دو هزار بسته معیشتی تلاش دارد رسالت خود را در اجرای نیت موقوفات استان به درستی به انجام رساند.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت معشیتی ماموستایان استان کردستان اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان برای اولین بار در استان هزینه کمک معیشتی نقدی به دو هزار نفر از ماموستایان استان اعطا می‌کند.

حجت‌الاسلام کاروند از اهدای بسته‌های معیشتی به بیماران خاص در روز‌های آینده خبر داد و افزود: تاکنون پنج هزار و ۵۰۰ سبد معیشتی بین خانواده‌های نیازمند استان کردستان توزیع شده است.

وی به اهدای بسته‌های لوازم التحریر به دانش‌آموزان نیازمند در ابتدای سال تحصیلی جدید اشاره کرد و یادآور شد: هزار بسته لوازم التحریر تهیه و توزیع شده است و همچنین دو میلیارد و ۲۰۰ تومان مساعدت و کمک مالی به صورت نقدی به نیازمند کمک شده است.

انتهای پیام
captcha