جشن ولادت پیامبر مهربانی‌ها در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4090596
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

جشن ولادت پیامبر مهربانی‌ها در کرمان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: مراسم جشن بزرگ ولادت پیامبر(ص) و امام جعفرصادق(ع)، ۱۷ ربیع‌الاول در میدان شورای شهر کرمان برگزار می‌شود.

ولادت پیامبر(ص) وامام جعفرصادق(ع)

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی جشن  ولادت پیامبر(ص) و امام جعفرصادق(ع) ضمن گرامیداشت هفته وحدت، گفت: این مراسم با محوریت مناسبت‌های ماه ربیع‌الاول با هدف برنامه‌ریزی و ارائه راهکارهای مناسب فرهنگی برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر برنامه‌های فرهنگی و همچنین جشن ولادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع) همراه با برنامه‌های شاد و متنوع برگزار می‌شود.

وی ضمن تشریح اهداف و برنامه‌های فرهنگی ماه ربیع‌الاول، افزود: این ماه، ماه سرور و شادی اهل‌بیت(ع) است و ما نیز باید با همکاری در اجرای این برنامه‌ها سهیم باشیم.

انجم‌شعاع ادامه داد: هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) که محور وحدت امت اسلامی هستند، فرصت مناسبی برای تلاش در راستای ارتقای ارزش‌های اسلامی و تحکیم وحدت مسلمانان در جامعه است. در حال حاضر که جامعه اسلامی در تیر رس هجمه‌ها و تفرقه‌افکنی‌های دشمن قرار گرفته، نیاز به فعالیت در راستای تبیین ضرورت اتحاد و همبستگی و وحدت اسلامی برای مؤمنان بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با تأکید بر باشکوه برگزار شدن جشن ولادت پیامبر(ص)، گفت: جشن بزرگ روز ۱۷ ربیع‌الاول در میدان شورای شهر کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha