مردم کردستان به دنبال آرامش، امنیت و توسعه هستند
کد خبر: 4091093
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
وحیدی:

مردم کردستان به دنبال آرامش، امنیت و توسعه هستند

وزیر کشور در سفر به کردستان با بیان اینکه مردم کردستان نگران امنیت خود نباشند و بدانند که نیروهای انتظامی با عاملان ناامنی برخورد کرده و خواهند کرد گفت: مردم شریف کُرد که جایگاه برجسته‌ای در کشور و نظام دارند، به دنبال آرامش و امنیت و توسعه هستند.

احمد وحیدی وزیر کشور

به گزارش ایکنا از کردستان، احمد وحیدی، وزیر کشور در سفر خود به استان کردستان و در جریان بازدید از تصفیه خانه سنندج امروز، ۱۹ مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه در روزهای گذشته شاهد اغتشاشات و آشوب‌هایی در سطح شهر بوده‌ایم که اگرچه اندک بوده اما موجب مزاحمت برای مردم شده است.

وی اغتشاشات را حمایت شده و طراحی شده توسط گروهک‌های تروریستی و تجزیه طلب کومله، دموکرات و پژاک دانست و افزود: این گروهک‌ها دارای سوابق و تاریخ بسیار بدی هستند؛ از مزدوری صدام گرفته تا مزدوری کشورهای دشمن ایران و رژیم صهیونیستی و جنایت‌های زیاد دیگری که در این سرزمین انجام می‌دهند.

وزیر کشور بیان کرد: این گروهک‌ها تلاش کرده‌اند که در رابطه با اغتشاشات در کردستان برنامه‌ریزی کنند، اما مردم شریف کُرد که جایگاه برجسته‌ای در کشور و نظام دارند، به دنبال آرامش و امنیت و توسعه هستند و این ناامنی‌ها را بر نمی‌تابند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در سفر خود به استان، مبالغ هنگفتی را برای پیشرفت این استان پیش‌بینی کرده‌اند که بخش‌هایی از آن تخصص یافته و بخش‌های دیگری نیز در حال انجام است، پروژه انتقال آب نیز از اقدامات دلسوزانه مسئولان استان است.

وحیدی گفت: دشمنان این مردم که می‌خواهند خود را دلسوز مردم معرفی کنند به دنبال جلوگیری از این توسعه و پیشرفت هستند و این چه دشمنی است که با مردم کًرد می‌شود؛ به هنگام توسعه و پیشرفت که نیازمند سرمایه‌گذاران است اغتشاش ایجاد می‌شود. دشمنان می‌خواهند جوی را درست کنند که سرمایه‌گذار را فراری دهند و این به نفع هیچ کس نیست و فقط دشمنان از این اقدام خوشحال می‌شوند.

وی افزود: مسئولان شبانه روز با مردم هستند و برای توسعه کردستان دلسوزی می‌کنند در حالی که این گروهک‌ها در تلاش هستند که شهر را تخریب کنند و به آتش بکشند، خدمات و امکانات شهرداری را تخریب کنند، این وضعیت برای مردم کاملاً مشخص است.

وزیر کشور اظهار کرد: مردم شریف کردستان و سنندج سال‌هاست که این گروهک‌ها را می‌شناسند و باید با حضور مؤثر خود در میدان این گروهک‌ها را به عقب برانند.

وی گفت: مردم کردستان نگران امنیت خود نباشند و بدانند که نیروهای انتظامی با عاملان ناامنی برخورد کرده و خواهند کرد و نگاه‌های خام اندیشانه آنها برچیده خواهد شد. باید همه به فکر توسعه و پیشرفت باشیم و در کنار نیروهای امنیتی باشیم.

انتهای پیام
captcha